fbpx
Αυθημερόν Αττικής και Next Day Αττικής και σε Όλη την Ελλάδα
Like us on facebook!

Πώς να Γράφετε Άρθρα για Ιατρούς και Πώς για Ασθενείς

Είτε είστε ιατρός, είτε εκπροσωπείτε κάποια εταιρεία, το να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο προς δημοσίευση είναι πραγματική πρόκληση, γιατί θα πρέπει να είστε σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε επαρκώς το πώς θα προσεγγίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ιατρούς ή τους ασθενείς.

Το ύφος και το θέμα πρέπει να ανταποκρίνονται στον τύπο του κάθε αναγνώστη.

Σε κάθε περιπτωση,το ζητούμενο είναι να τραβήξετε την προσοχή τους. Ακολουθούν κάποια στοιχεία που μπορεί να σας φανούν χρήσιμα.

content for doctor

Σκεφτείτε σε Ποιον Απευθύνεστε

Αν γράφετε περιεχόμενο για ιατρούς να ξέρετε ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία και οι αριθμοί είναι που μετράνε, καθώς και η σωστά δομημένη επιχειρηματολογία.

Να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι οι ιατροί είναι επιστήμονες.

Αν όμως απευθύνεστε στους καταναλωτές η γραφή σας μπορεί να γίνει πιο συναισθηματική ή προσωπική.

Πάτε Όπου Πάνε οι Δυνητικοί Αναγνώστες σας

Αποφασίστε πού θα εκδώσετε το περιεχόμενό σας γνωρίζοντας πού ξοδεύει το κοινό σας τον χρόνο του και τι τους ενδιαφέρει.

Να Απαντάτε στις Ερωτήσεις του Κοινού

Συγκεντρώστε τα συνηθέστερα ερωτήματα που μπορεί να ενδιαφέρουν τους δυνητικούς αναγνώστες σας και δημιουργήστε περιεχόμενο συνδυάζοντας κείμενο, video, infographics και ιστορίες ασθενών η καταναλωτών.

Προφανώς οι ιατροί ενδιαφέρονται κυρίως για έρευνες, κλινικές μελέτες και δεδομένα, ενώ ο ασθενείς θέλουν να μάθουν τι πρέπει να κάνουν για να είναι υγιείς.

Να Μιλάτε τη Γλώσσα τους

Όταν απευθύνεστε σε ιατρούς θα χρησιμοποιείτε επιστημονική ορολογία και το ύφος σας θα είναι πιο σοβαρό, ενώ αντίθετα στους ασθενείς θα πρέπει να απλοποιείτε τη γραφή σας και να επεξηγείτε τους ιατρικούς όρους που χρησιμοποιείτε.

Πηγή: www.ahamediagroup.com

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων