fbpx
Αυθημερόν Αττικής και Next Day Αττικής και σε Όλη την Ελλάδα
Like us on facebook!

Γιατί οι Ιατροί Φοβούνται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;

Παρόλο που περισσότεροι από το 35% των Αμερικανών κάνουν διαδικτυακή έρευνα πριν ζητήσουν ιατρική βοήθεια, πολλοί ιατροί είναι ακόμα απρόθυμοι να προωθήσουν ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες τους, μέσω των social media.

Ας δούμε γιατί.

1. Νιώθουν ότι θα Πρέπει να Συγκεντρωθούν στις Θεραπείες και Όχι στο Μarketing

social doctors

Δεν αρνείται κανείς ότι πήρατε το πτυχίο σας για να θεραπεύετε.

Θα κάνετε όμως μεγαλύτερο καλό, αν έχετε περισσότερους ασθενείς.

Χρησιμοποιείστε κανάλια όπως το facebook και το twitter για να εκπαιδεύσετε την τοπική κοινότητα σε εποχιακά θέματα υγείας.

2. Νιώθουν ότι δεν Έχουν τις Απαιτούμενες Γνώσεις Marketing

Παρόλο που το λανσάρισμα μιας πετυχημένης διαδικτυακής καμπάνιας είναι απλή διαδικασία και μπορείτε να την μάθετε, υπάρχει πάντα η δυνατότητα να απευθυνθείτε και σε κάποιον ειδικό που θα το αναλάβει.

3. Δεν Έχουν τον Χρόνο

Αυτό μπορώ να το καταλάβω, γιατί πράγματι η ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέλει χρόνο.

Μπορείτε να αναθέσετε τη διαχείρισή τους σε κάποιο άλλο άτομο της ομάδας σας.

Και βέβαια όσο πιο πολύ εξοικειώνεστε, τόσο πιο εύκολο είναι να τα εντάξετε στο ημερήσιο πρόγραμμά σας.

4. Φοβούνται ότι θα Προσελκύσουν τους «Λάθος» Ασθενείς

Για παράδειγμα ανασφάλιστους, που θα μπορούσαν τελικά να κοστίσουν παραπάνω στο ιατρείο.

5. Δεν Nιώθουν Άνετα με τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές

Παρόλα αυτά, για να είναι αποτελεσματικός ένας ιατρός σήμερα θα πρέπει να χρησιμοποιεί και τους υπολογιστές με άνεση για να αποθηκεύει τα ιατρικά δεδομένα των ασθενών με ασφάλεια.

Οι γνώσεις λοιπόν που ήδη έχετε θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και για να διαχειριστείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: MD Connect

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων