Home Επικαιρότητα Last Mile Same Day
Last Mile Same Day.

Last Mile Same Day

Καλοκαίρι 2021 χωρίς lock down, οι περιορισμοί σιγά σιγά καταργούνται και η αγορά επιστρέφει σταδιακά στην κανονικότητα.

Παρ’ όλα αυτά, ο κίνδυνος είναι εδώ. Το 4ο κύμα έρχεται; Και εάν ναι, πόσο θα επηρεάσει την αγορά;

Θα είναι όλα όπως ήταν πριν;

Ποιο πρέπει να είναι το Plan B;

Μετά την πρωτόγνωρη εμπειρία των κλειστών καταστημάτων, η αγορά επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και το last mile same day στην πόρτα του καταναλωτή πήρε σάρκα και οστά.

Κάλυψε την αδυναμία της αγοράς, δηλαδή το να έρθει ο καταναλωτής στο φυσικό κατάστημα, και μέσω του φανταστικού κόσμου του internet και των οργανωμένων εταιρειών που παρέχουν αξιόπιστη υπηρεσία αυθημερόν παραδόσεων έφερε το προϊόν στον καταναλωτή και έτσι σώθηκε η παρτίδα.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο πήρε τη θέση των καταστημάτων λιανικής, τα οποία ήταν έτσι και αλλιώς κλειστά.

Ολοένα και περισσότεροι παραδοσιακοί κλάδοι της λιανικής μπήκαν αναγκαστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως τα super market και ως εκ τούτου οι αυθημερόν παραδόσεις φτάσανε σε αριθμούς Χριστουγέννων και Ειδικών Προσφορών σε καθημερινή βάση.

Το σημαντικότερο είναι πως ο καταναλωτής εκπαιδεύτηκε σε αυτό, απέκτησε εμπειρία και υιοθέτησε αυτήν τη νέα κατάσταση.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες προσπαθούσαν να αποκτήσουν άμεσα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις εργασίες τους.

Οι παραδοσιακές εταιρείες Courier δεν μπόρεσαν να αντεπεξέλθουν στην απότομη αύξηση της ζήτησης και έτσι άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους μικρές και ευέλικτες εταιρείες Κούριερ στην αγορά, καλύπτοντας το κενό.

Μετά την άρση των απαγορεύσεων, όλα ξεχάστηκαν:

1. Η ανεπάρκεια των Courier,

2. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα και

3. Το σημαντικότερο ίσως, η εκπαίδευση του καταναλωτή.

Χάσαμε λοιπόν την ευκαιρία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της αυθημερόν παράδοσης σαν την εναλλακτική λύση που μας δίνει το χαρακτηριστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;

Ποιο είναι το εναλλακτικό πλάνο στην περίπτωση ενός σφοδρού 4ου κύματος; Σχεδιασμός πάλι από την αρχή; Απελπισία; Απόγνωση;

Θα ήταν σοφότερο να διατηρήσουμε το last mile same day ως εναλλακτική για την ικανοποίηση του πελάτη μας;

Όλες αυτές οι επενδύσεις και η γνώση που πήραμε, να πάει χαμένη;

Μήπως τελικά ο πελάτης μας προτιμάει αυτήν την υπηρεσία αλλά εμείς δεν του τη δίνουμε – και μόλις τη βρει κάπου αλλού θα τον χάσουμε;

Είναι πραγματικά λάθος η επιλογή να αγνοήσουμε την τάση της εποχής και να μην θωρακίσουμε τις πωλήσεις και τις επιχειρήσεις μας έχοντας ως εναλλακτική την παράδοση του προϊόντος στην πόρτα του πελάτη.

Είναι η στιγμή να το κάνουμε! Έχουμε την εμπειρία, τα κατάλληλα μέσα και τους κατάλληλους συνεργάτες που θα μας υποστηρίξουν!

Μην ξεχνάμε, έρχεται ο Χειμώνας. Με ή χωρίς 4ο κύμα, με ή χωρίς lock down… η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι εκεί και μας περιμένουν!

Τι λέτε; Θα είμαστε έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη μας υπό οποιεσδήποτε συνθήκες;

Δημήτρης Κετσετσιάδης,
CEO / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΡΑ
®
Χαραμή ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων