Home Επικοινωνία Ασθενή Δημιουργήστε Ένα Φιλόξενο Περιβάλλον για τους Ασθενείς σας

Δημιουργήστε Ένα Φιλόξενο Περιβάλλον για τους Ασθενείς σας

Ως επαγγελματίες υγείας, οφείλετε να δημιουργήσετε ένα φιλόξενο περιβάλλον για όλους τους ασθενείς ώστε να διασφαλίσετε πως δεν θα αναβάλλουν τη επίσκεψή τους στο ιατρείο σας ή δεν θα το αποφύγουν εντελώς.

Πώς θα Κάνετε τους Ασθενείς να Νιώσουν Ευπρόσδεκτοι στο Ιατρείο σας.

Πολλοί, νιώθουν ανήσυχοι όταν φτάνει η στιγμή να επισκεφθούν τον γιατρό τους.

Αρκετοί ασθενείς αποφεύγουν να επισκεφθούν τον γιατρό λόγω του ότι νιώθουν άβολα όταν αναζητούν ιατρική φροντίδα ή φοβούνται τη πιθανή διάγνωση μιας σοβαρής ασθένειας.

Ως πάροχοι υγείας, οφείλετε να αναγνωρίζετε τα ζητήματα αυτά και να προσπαθήσετε για τη δημιουργία ενός φιλόξενου περιβάλλοντος στο ιατρείο σας για όλους τους ασθενείς, ώστε να διασφαλίσετε πως δεν θα αναβάλλουν την επίσκεψή τους.

Αυτό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία όταν πρόκειται για υπέρβαρους ή παχύσαρκους ασθενείς.

Πρέπει να ασκείτε συμπονετική φροντίδα και να δημιουργήσετε ένα ιατρείο το οποίο θα τους κάνει να νιώσουν άνετα.

Από την παροχή καθισμάτων που έχουν σχεδιαστεί για ασθενείς με μεγαλύτερο βάρος έως και πιεσόμετρα βραχίονα που ταιριάζουν σωστά σε παχύσαρκους.

Οι ασθενείς πρέπει να νιώθουν ευπρόσδεκτοι ενώ βρίσκονται υπό τη φροντίδα σας. Στην περίπτωση αυτή, θα είναι και πιο ανοιχτοί σε ό,τι αφορά τα θέματα υγείας τους.

Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσετε να συνομιλήσετε μαζί τους πραγματικά, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη τους.

Φροντίστε τους με συμπόνια

Η έννοια της συμπονετικής φροντίδας δεν είναι καινούργια για την ιατρική κοινότητα. Πάντα οι γιατροί φροντίζουν να μοιράζονται την κλινική τους εμπειρία και να μεταδίδουν μηνύματα υγείας με ενσυναίσθηση. Ωστόσο, ένας ιατρός ενδέχεται να μην έχει υποστηρικτικό τρόπο στο εξεταστήριο, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους ασθενείς με παχυσαρκία.

Ένα λάθος που μπορεί να κάνουν οι γιατροί όταν φροντίζουν ασθενείς που πάσχουν από παχυσαρκία, είναι να τους συμβουλεύσουν να χάσουν βάρος, χωρίς όμως να τους παρέχουν την κατάλληλη καθοδήγηση και βοήθεια στη πορεία

Το να πεις σε έναν ασθενή να χάσει βάρος, δεν είναι τόσο χρήσιμο, όπως και το να προτείνεις σε έναν ασθενή με κατάθλιψη να κάνει ευχάριστες σκέψεις.

Αντ’ αυτού, οι γιατροί οφείλουν να συνεργάζονται με τους ασθενείς τους, ώστε να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη θεραπεία παχυσαρκίας που θα περιλαμβάνει εντατική παρέμβαση στον τρόπο ζωής, δομημένη διατροφική βοήθεια, φυσική δραστηριότητα και ιατρική διαχείριση.

Δημιουργήστε ένα περιβάλλον φιλικό προς τον ασθενή

Από τη στιγμή που ένας ασθενής εισέρχεται στο ιατρείο σας, θα πρέπει να αισθάνεται ευπρόσδεκτος.

Το προσωπικό της ρεσεψιόν πρέπει να είναι ευγενικό και ενημερωμένο όταν απευθύνεται σε ασθενείς με παχυσαρκία και άλλες παθήσεις.

Το πιο σημαντικό, είναι οι ασθενείς να νιώσουν ενθάρρυνση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ραντεβού τους.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να διασφαλίσετε πως το ιατρείο σας θα είναι ευχάριστο:

Ζυγίστε τους ασθενείς σε ιδιωτικό περιβάλλον σε ζυγαριά που μπορεί να φιλοξενήσει ασθενείς με υψηλότερο ΔΜΣ.

Παρέχετε έπιπλα που επιτρέπουν στους ασθενείς όλων των μεγεθών να κάθονται άνετα.

Χρησιμοποιείστε εξοπλισμό και εφόδια (π.χ. πιεσόμετρα μπράτσου, τραπέζια εξετάσεων, ρόμπες κ.λπ.) σχεδιασμένα για ασθενείς με μεγάλο όγκο.

Αξιοποιήστε τη σημερινή τεχνολογία

Εκτός από τις λύσεις που αναφέρονται παραπάνω, υπάρχουν επίσης τεχνολογικά εργαλεία που μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία του ασθενούς σας. Για παράδειγμα, μια σύγχρονη ζυγαριά σύνθεσης σώματος διασπά τον ΔΜΣ ενός ασθενούς σε βάρος λίπους, βάρος χωρίς λίπος, σκελετικούς μυς και σπλαχνικό λίπος.

Η ζυγαριά αυτή προσφέρει πληροφορίες που υπερβαίνουν το σωματικό βάρος και σας βοηθά να βελτιώσετε τους παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια βάρους.

Ένας άλλος τρόπος να παρακινήσετε τους ασθενείς, είναι με μια αναφορά από το σπίτι που περιγράφει την πρόοδο στην απώλεια βάρους και τη βελτίωση της υγείας τους. Τέλος, σκεφτείτε να υποστηρίξετε τους ασθενείς σας και εκτός ιατρείου χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εικονική ή τηλεφωνική επικοινωνία.

Κάθε μέρα οφείλετε να κάνετε τους ασθενείς να αισθάνονται ασφαλείς και φροντισμένοι.

Έχοντας επίγνωση του πώς τους μιλάτε και πώς τους καλωσορίζετε στο περιβάλλον του ιατρείου σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο άνετα να απευθύνονται σε εσάς εκφράζοντας τις ανησυχίες τους σχετικά με το πρόβλημα υγείας που τους απασχολεί.

Αυτό, με τη σειρά του, επιτρέπει σε σας να τους παρέχετε τη φροντίδα που χρειάζονται και αξίζουν.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων