Home Επικοινωνία Ασθενή 3 Λόγοι για τους Οποίους σας Αγαπούν οι Ασθενείς σας
Ο βαθμός της καλής επικοινωνίας κατά την ιατρική πρακτική είναι γενικά υποτιμημένος.

3 Λόγοι για τους Οποίους σας Αγαπούν οι Ασθενείς σας

Είναι προφανές ότι αν ένας γιατρός εξετάζει έναν ασθενή βιαστικά, δείχνοντας ότι τον απασχολούν άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια της εξέτασης, δίνει μια αίσθηση ότι δεν νοιάζεται για τον ασθενή του.

Και ενώ κανένας γιατρός δεν αποφασίζει σκόπιμα να κάνει κάποια από τα παραπάνω, τέτοιου είδους παράπονα από μέρους των ασθενών είναι πολύ συνηθισμένα, δυστυχώς.

Ο βαθμός της καλής επικοινωνίας κατά την ιατρική πρακτική είναι γενικά υποτιμημένος.

Και όμως, πρόκειται για ένα κοινωνικό επάγγελμα όπου πρέπει να έχετε διαπροσωπικές και ανθρώπινες δεξιότητες.

Όλοι, σε οποιοδήποτε επάγγελμα, μπορούν να μάθουν να βελτιώνουν τις επικοινωνιακές δεξιότητές τους και συνεχώς να φροντίζουν να τις ενισχύσουν.

Αυτό δεν είναι μόνο σημαντικό για την επιτυχία της καριέρας των ατόμων.

Στην πραγματικότητα, είναι σημαντικό για την εγγενή ικανοποίηση κάθε επαγγελματία.

Ρίξτε μια ματιά γύρω σας και θα δείτε ότι οι επαγγελματίες που είναι καλοί στην επικοινωνία είναι συχνά οι πιο ευτυχισμένοι στη δουλειά τους. 

Μιλώντας για γιατρούς, δείτε παρακάτω 3 λόγους για τους οποίους ο ασθενής σας μπορεί απλά να σας αγαπήσει!

Ακούσατε ενεργά τον ασθενή σας;

Αυτό είναι τόσο απλό πράγμα και κάθε γιατρός πρέπει να ακούει περισσότερο από όσο μιλάει.

Οι μελέτες δείχνουν ότι οι γιατροί αφήνουν τους ασθενείς τους μόνο μερικά δευτερόλεπτα να μιλάνε.

Φυσικά, ο χρόνος είναι περιορισμένος και οι γιατροί πρέπει να επικεντρωθούν στο έργο τους, αλλά το να είναι ο γιατρός ένας ήρεμος ακροατής, σε κάθε περίσταση αποτελεί μια τέχνη.

Να θυμάστε πάντα: εάν το να μιλάτε είναι ασήμι, τότε η ακρόαση είναι χρυσός… ειδικά για τους γιατρούς!

Η συμπεριφορά και η γλώσσα του σώματός σας ακτινοβολούσαν συμπόνια;

Ένας ασθενής συνήθως αναζητά τη βοήθεια ενός γιατρού σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής του που αφορά την υγεία του.

Αυτό είναι εύκολο ένας γιατρός να το ξεχάσει κατά τη διάρκεια μιας τυπικής πολυάσχολης και δυναμικής ημέρας.

Ένας ασθενής συνήθως αναζητά τη βοήθεια ενός γιατρού σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής του που αφορά την υγεία του.

Πριν εισέλθετε λοιπόν στον εξεταστικό χώρο για να δείτε οποιονδήποτε ασθενή, θα πρέπει να πάρετε 2 έως 3 βαθιές αναπνοές, και να πείτε στον εαυτό σας τα εξής:

– Είναι προνόμιο να είσαι γιατρός.

– Ο ασθενής χρειάζεται τη βοήθειά μου.

– Μπορώ να επιδείξω μια φροντίδα και πραγματικά να κάνω μια θετική διαφορά στην ημέρα του ασθενούς μου.

Θυμηθήκατε πράγματα από τη ζωή του;

Οι σωστοί της επικοινωνίας θυμούνται πάντα τις μικρές λεπτομέρειες και αφήνουν μια μόνιμα θετική εντύπωση στους ανθρώπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν.

Οι γιατροί που είναι καταπληκτικά επικοινωνιακοί, θυμούνται κάτι που ο ασθενής τους είπε για το παιδί τους, για τον άρρωστο γονέα τους ή για τις διακοπές του, και ρωτάνε τον ασθενή για αυτό.

Αυτό μπορεί να διαρκεί μόνο 10 δευτερόλεπτα, αλλά εκτιμάται πολύ από τον ασθενή.

Είναι το ίδιο χαρακτηριστικό που ο καθένας που είναι επιτυχημένος συνομιλητής έχει: ένα γνήσιο ενδιαφέρον για το άλλο πρόσωπο.

Οι γιατροί που έχουν πολύ υψηλά πρότυπα στην υγειονομική περίθαλψη, φροντίζουν να φτάσουν σε ένα ορισμένο επίπεδο επικοινωνιακής ικανότητας όταν ασκούν το επάγγελμα

Είναι αυτονόητο ότι, έχοντας μια σταθερή βάση γνώσεων της επιστήμης, σου είναι το πιο θεμελιώδες για να είσαι καλός γιατρός.

Αλλά, οι ασθενείς και οι οικογένειες τους δεν εκτιμούν μόνο αυτό, εκτός και αν μιλάμε για έναν ειδικευμένο τύπο χειρουργικής επέμβασης που μόνο ορισμένοι γιατροί μπορούν να εκτελέσουν.

Ούτε αυτό σημαίνει ότι η άσκηση της ιατρικής είναι ένας διαγωνισμός δημοτικότητας.

Η δουλειά όμως του κάθε ιατρού είναι να μπορεί να έχει τις σωστές ικανότητες επικοινωνίας ώστε να κατανοεί το τι θέλει ο ασθενής του και να ανταποκρίνεται σε αυτό.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων