fbpx
FB 01

Επικοινωνία Ασθενή

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Το Νέο Πρόσωπο της Σχέσης Ασθενούς - Θεράποντος Ιατρού
Εκσυγχρονισμός- Το Κλειδί για τη Βελτίωση της Απόδοσης Απέναντι στους Ασθενείς
Πώς Μπορεί να Βελτιωθεί η Φροντίδα που Προσφέρετε στους Ασθενείς σας;
Επικοινωνία και η Σωστή Μεταχείριση του Ασθενή
Η Εμπειρία των Ασθενών Είναι πιο Σημαντική από Ποτέ
Γιατί οι Ασθενείς δεν Ακολουθούν τις Οδηγίες των Γιατρών
Συζητώντας με τους Ασθενείς για το Κόστος της Θεραπείας
Επικοινωνώντας με τον Ασθενή
Ενισχύστε την Επικοινωνία με τους Ασθενείς σας Χρησιμοποιώντας τα Ψηφιακά Μέσα
Πώς θα Κάνετε τους Ασθενείς να Νιώσουν Ευπρόσδεκτοι στο Ιατρείο σας
Όταν ο Ασθενής Θέλει να Γίνει ο Γιατρός
Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του «Δύσκολου» Ασθενή
Πώς να Επικοινωνείτε Εποικοδομητικά με τους Ασθενείς σας
Καινοτόμες Λύσεις Αλληλεπίδρασης με τους Ασθενείς σας
Δεξιότητες Επικοινωνίας στο Ιατρικό Επάγγελμα
Συμβουλές για Καλύτερη Επικοινωνία με τον Ασθενή
7 Συμβουλές για Σαφή Επικοινωνία με τον Ασθενή
Η Διαχείριση της Παιδείας στον Τομέα της Υγείας
Καθημερινή Φροντίδα Ασθενών - Μία Έννοια που Πρέπει να Προσεγγίσουμε Διαφορετικά
Η Εκπαίδευση των Ασθενών Μπορεί να Βελτιώσει τη Συμμόρφωση στα Φάρμακα
Στρατηγική για Δύσκολες Συνομιλίες - Κάντε Ερωτήσεις
Η Τέχνη της Ιατρικής από την Οπτική Γωνιά του Ασθενή
Η Επικοινωνία της Ιατρικής Ομάδας και του Ασθενή σας
Καλλιεργήστε τις Σχέσεις σας με τους Ασθενείς σας
Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στο Επίκεντρο των Σχέσεων με τους Πελάτες
3 Λόγοι για τους Οποίους οι Ασθενείς Είναι Δυσαρεστημένοι
Πώς τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μπορούν να Προωθήσουν τον Ανθρωπισμό στην Ιατρική
10 Πράγματα που οι Γονείς Θέλουν να Γνωρίζουν οι Παιδίατροί τους
Πότε να Προτείνετε στον Ασθενή Μία Δεύτερη Ιατρική Γνώμη
Ορισμένοι Γιατροί που δεν Εξηγούν…
Παροχή των Απαραίτητων Οικονομικών Πληροφοριών στους Ασθενείς
4 Συμβουλές για τη Βελτίωση της Ικανοποίησης των Ασθενών και την Αύξηση των Εσόδων σας
6 Τρόποι για να Βοηθήσετε τους Ασθενείς σας να Αντιμετωπίσουν το Άγχος από τον Κορωνοϊό
Κτίστε Εμπιστοσύνη και Θεραπευτικές Σχέσεις με τους Ασθενείς σας
Ειλικρινής Επικοινωνία με τους Ασθενείς όταν Υπάρχει Αβεβαιότητα
Τρία Συχνά Παράπονα Ασθενών και πώς να τα Αντιμετωπίσετε
Τι Μπορεί να Κάνει Ένας Γιατρός για να Κτίσει Εμπιστοσύνη;
3 Λόγοι για τους Οποίους σας Αγαπούν οι Ασθενείς σας
Προσφέρετε Ανακούφιση και Υποστήριξη στους Ασθενείς
Ιατρική Πράξη και Αμοιβαία Πληροφόρηση
Η Εμπειρία των Ασθενών
7 Λόγοι που οι Γιατροί δεν Συμπεριφέρονται Πάντα με Καλοσύνη και Ενσυναίσθηση
Δείξετε στους Ασθενείς σας ότι τους Ακούτε
Από την Έννοια του Ασθενή στην Έννοια του Πελάτη
Η Σπουδαιότητα της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στα Πλαίσια της Άσκησης της Ιατρικής
8 Τρόποι Βελτίωσης της Ικανοποίησης των Ασθενών σας
Πώς να Κάνουμε πιο Αποτελεσματική την Επίσκεψη στον Γιατρό μας
Πόσα Πολλά Μπορείτε να Διδαχθείτε από τους Ασθενείς σας
Οι Γιατροί Πρέπει να Εμπνέουν και να Ενθαρρύνουν τους Ασθενείς τους
Γιατί οι Γιατροί Πρέπει να Είναι Χαμαιλέοντες;
Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων