3 Συμβουλές για Αποδοτικότερα Newsletter στους Ασθενείς σας

Ένα newsletter στο email των ασθενών σας είναι μια δοκιμασμένη και αποτελεσματική μέθοδος για να κρατάτε την επαφή σας μαζί τους ανάμεσα στις ιατρικές επισκέψεις.

Χτίζουν αξιοπιστία, ενισχύουν το κύρος σας και προσφέρουν ανταλλαγή πληροφόρησης και marketing από στόμα σε στόμα.

Ακολουθούν τρεις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα newsletter σας και να δημιουργήσετε μεγαλύτερη αξία για τους ασθενείς σας και για την πρακτική σας στο ιατρείο.

newsletter doctors

Περιεχόμενο «Ραμμένο» για τις Mηχανές Aναζήτησης

Πολλοί ιατροί θέλουν να στέλνουν σε τακτική βάση ένα newsletter αλλά γρήγορα στερεύουν από ιδέες για το περιεχόμενο.

Οι λέξεις στις μηχανές αναζήτησης και το περιεχόμενό σας έχουν ένα πράγμα κοινό: το πόσο σχετικά είναι με τους ασθενείς.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα προκύπτει ότι οι ασθενείς συνήθως ψάχνουν τα συμπτώματα της πάθησής τους.

Αδράξτε κάθε Ευκαιρία να Διευρύνετε τη Λίστα Παραληπτών

Μπορείτε να ζητήσετε από τους ασθενείς στο ιατρείο σας, από όσους επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να εγγραφούν στη λίστα σας.

Θα πρέπει όμως να τους διαβεβαιώσετε ότι δεν θα κάνετε κατάχρηση των προσωπικών τους δεδομένων.

Να Αναπτύσσετε Συνεχώς την Εικόνα σας

Είναι καλό να έχετε μια ολιστική αντιμετώπιση σε κάθε ενέργεια marketing που εφαρμόζετε.

Θα πρέπει λοιπόν και στο newsletter να χρησιμοποιείτε το ίδιο φόντο, τα ίδια χρώματα και το ίδιο λογότυπο και να αποστέλλεται συστηματικά, ώστε να γίνει οικείο στους ασθενείς σας.

Πηγή: MD Connect

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.