Μήπως το Προσωπικό του Ιατρείου «Υπονομεύει» το Marketing;

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης είστε σε θέση να δείτε πως νιώθει ο ασθενής σας για την εμπειρία του στο ιατρείο σας, αλλά τι γίνεται όταν αυτός απομακρύνεται;

Αν το προσωπικό του ιατρείου κάνει συνεχώς λάθη, μπερδεύει τα ραντεβού και δεν είναι η επικοινωνία με τον ασθενή το δυνατό του σημείο, τότε ίσως να υπονομεύει την εμπειρία του ασθενή, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές σας.

Δείτε τι Mπορείτε να Kάνετε:

medical practice

Αξιολογήστε το Προσωπικό σας

Η αξιολόγηση του προσωπικού μπορεί να γίνει συγκρίνοντας την πρακτική σας με άλλες παρόμοιες πρακτικές θα σας βοηθήσει να καθορίσετε αν έχετε ικανοποιητικό προσωπικό και πόσο σας κοστίζει σε σχέση με τους άλλους.

Σκεφτείτε να Προσαρμόσετε τους Μισθούς

Οι ιατροί είναι αυτοί που φροντίζουν τον ασθενή, αλλά οι υπάλληλοι υποδοχής και οι γραμματείς είναι συχνά το πρόσωπο του ιατρείου σας.

Είναι οι πρώτοι και οι τελευταίοι που αλληλεπιδρούν με τον ασθενή και εκεί καταφεύγει ο ασθενής όταν έχει κάποιο αίτημα, κανονίζει ένα ραντεβού ή έχει κάποια απορία.

Όταν λοιπόν δεν αμείβονται επαρκώς, θα αναζητήσουν αλλού κάποια επαγγελματική ευκαιρία.

Να Παρέχετε Περισσότερα Κίνητρα

Το κλειδί για να διατηρήσετε την ποιότητα στο προσωπικό σας, εκτός από την ικανοποιητική αμοιβή είναι να τους κάνετε να νιώθουν ότι αξίζουν.

Η αξιολόγηση κάθε πλευράς του ασθενή από μια ολιστική προοπτική θα αποτρέψει το προσωπικό σας από την υπονόμευση των προσπαθειών σας να παρέχετε υψηλής ποιότητας φροντίδα.

Πηγή: MD CONNECTION

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.