5 Ιδέες για να Αντλήσετε Περιεχόμενο για την Ιστοσελίδα σας

Είστε ιατρός, έχετε ιστοσελίδα, αλλά δεν έχετε νέες ιδέες για να την γεμίσετε με περιεχόμενο;

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε 5 εύκολους τρόπους για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για τους ασθενείς και ίσως και τους δυνητικούς ασθενείς σας, εστιάζοντας στην επίλυση ενός προβλήματος και όχι τόσο στην προώθηση μιας νέας υπηρεσίας.

1. Μάθετε να Ακούτε

Για τι θέματα διαμαρτύρονται συνήθως οι ασθενείς σας;

content

Ως επαγγελματίας υγείας σίγουρα θα γίνεστε αποδέκτης πολλών παραπόνων, που είναι εκτός του ελέγχου σας και δεν μπορείτε να τα διαχειριστείτε.

Διαμαρτύρονται για παράδειγμα οι ασθενείς ότι ο κρύος καιρός δημιουργεί πόνους στις αρθρώσεις τους;

Γράψτε κάτι για αυτό. Θα είναι χρήσιμο για τους ασθενείς και θα κερδίσετε και αναγνώστες.

Επιπλέον, ποιες είναι οι συχνότερες ερωτήσεις που σας κάνουν;

Αν για παράδειγμα συνέχεια σας ρωτάνε για τη διατροφή που πρέπει να ακολουθήσουν για να μην επιβαρύνουν την καρδιά τους, θα μπορούσατε να γράψετε ένα άρθρο που να σχετίζεται με τη διατροφή των καρδιοπαθών.

2. Έρευνα στο Διαδίκτυο

Στο διαδίκτυο θα βρείτε αμέτρητα ενεργά forum και πεδία συζητήσεων, για να δείτε τι ενδιαφέρει τους ασθενείς και τι συζητάνε.

Επιπλέον, μέσω των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μπορέσετε να δείτε τι παράπονα κάνουν οι ασθενείς στις σελίδες των εταιρειών και τι ζητάνε από αυτούς, αλλά ιδέες θα πάρετε και από αυτά που γράφουν οι ασθενείς σε εσάς ή στο προφίλ άλλων ιατρών, στο facebook για παράδειγμα.

Προσοχή βέβαια στο ιατρικό απόρρητο όταν μιλάτε απευθείας με ασθενείς στο διαδίκτυο.

ιστοσελίδα

3. Επαναπροσδιορίστε το Παλιό Περιεχόμενο

Είναι δύσκολο να έχετε φρέσκο περιεχόμενο συνεχώς.

Δεν είστε άλλωστε δημοσιογράφος, αλλά ιατρός.

Μπορείτε όμως να δίνετε μια νέα οπτική στο περιεχόμενο που έχετε ήδη δημιουργήσει, δημιουργώντας ένα βίντεο από ένα ενδιαφέρον άρθρο που έχετε ήδη δημοσιεύσει ή να κάνετε μια νέα θεματική ενότητα ή ένα e-book συγκεντρώνοντας παλαιότερα άρθρα σας.

Κάτι τέτοιο θα δυναμώσει το περιεχόμενό σας και θα είναι πολύ χρήσιμο ειδικά για όσους ασθενείς θέλουν να διαβάζουν περιεχόμενο σε διαφορετικές μορφές.

4. Δώστε Έμφαση στους Τίτλους

Κατά μέσο όρο 5 φορές περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν τους τίτλους σε σχέση με το σώμα του κειμένου.

Για αυτό θα πρέπει να δίνετε μεγάλη έμφαση στους τίτλους σας και χωρίς υπερβολή, να δαπανάτε σχεδόν αντίστοιχο χρόνο με το χρόνο που χρειάζεστε για τη συγγραφή του υπόλοιπου κειμένου.

Οι εύστοχοι τίτλοι θα προσελκύσουν τον αναγνώστη και θα τον κάνουν να διαβάσει παρακάτω…

5. Να Γράφετε για Πράγματα που σας Ενδιαφέρουν

Αν όλα τα άλλα αποτύχουν απλώς γράψτε για αυτά που σας ενδιαφέρουν.

Προσπαθήστε να μείνετε πιστός στον τομέα σας, αλλά ακόμη και αν το περιεχόμενο δεν είναι απολύτως σχετικό κάντε πιο προσωπική την γραφή σας και βάλτε κάτι από τον εαυτό σας στα άρθρα σας.

Οι αναγνώστες συνδέονται με τους αρθρογράφους που είναι άνθρωποι, όχι με τους ανώνυμους συγγραφείς του διαδικτύου.

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.