Καταγγελίες από την ΕΙΝΑΠ - Χαώδης η Κατάσταση στο Νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς

Σε ανακοίνωσή του το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) απευθύνει καταγγελίες προς τη διοίκηση του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς.

«Θα μπορούσε να εφαρμοστεί το καινούργιο σύστημα αφού εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι και χωρίς να δημιουργηθεί όλο αυτό το χάος» τονίζει η ανακοίνωση.

Οι καταγγελίες αφορούν την απόφαση της διοίκησης να εφαρμόσει νέο πληροφοριακό σύστημα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), χωρίς προηγουμένως να έχει εκπαιδευτεί καταλλήλως το προσωπικό, δημιουργώντας, έτσι, μία χαώδη κατάσταση στο νοσοκομείο

«Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ καταγγέλλει τη διοίκηση του νοσοκομείου ΓΝ Γεννηματάς για την απόφαση που πήρε μετά από εισήγηση μόνο της διεύθυνσης του νοσοκομείου, ενώ υπήρχαν αρνητικές εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων, να εφαρμοστεί νέο πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ χωρίς να υπάρχει εκπαίδευση του προσωπικού και να έχουν δοθεί οι καινούργιοι κωδικοί» αναφέρεται, χαρακτηριστικά, στην ανακοίνωση.

Η ΕΙΝΑΠ συνεχίζει τονίζοντας πως «Είναι τραγική η εικόνα που παρουσίασε ένα νοσοκομείο κορμού με ουρές ασθενών, με καθυστερήσεις χειρουργείων, με ογκολογικούς ασθενείς να περιμένουν τη χημειοθεραπεία τους και κανένας ασθενής να μην μπορεί να πάρει εισιτήριο ή εξιτήριο».

«Θα μπορούσε να εφαρμοστεί το καινούργιο σύστημα αφού εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι και χωρίς να δημιουργηθεί όλο αυτό το χάος» συμπληρώνει η ΕΙΝΑΠ.

Μάλιστα, το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ ζητά την παρέμβαση του Υπουργείου Υγείας ώστε να αποδοθούν ευθύνες στους υπευθύνους, αλλά και να ενισχυθεί το νοσοκομείο με προσωπικό της ΗΔΙΚΑ για να εκπαιδευτούν γρήγορα οι εργαζόμενοι και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του.

www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.