Το καταναλωτικό προφίλ της γενιάς των καταναλωτών της επόμενης δεκαετίας σκιαγραφεί η έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Σύμφωνα με την έρευνα, οι συγκεκριμένες γενιές, έχουν πληγεί σε μεγαλύτερο βαθμό από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και από το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα.
Το μειωμένο αυτό διαθέσιμο εισόδημα καταγράφεται στη μέση εβδομαδιαία δαπάνη, η οποία είναι έως και 28% χαμηλότερη σε σχέση με τον μέσο όρο.
Μία επιπλέον διαφοροποίηση για τη γενιά αυτή, είναι ότι περίπου το 50% επιλέγει εναλλακτικά μέσα πληροφόρησης, όπως η επικοινωνία μέσω texting και social media.