7 Επαγγελματικές Αρετές

Ποιος Είναι ο Κατάλληλος Άνθρωπος για το Ιατρείο σας;

Έχετε σκεφτεί τι πραγματικά θέλετε από τους υποψήφιους συνεργάτες σας;

Ποια στοιχεία θα θεωρούσατε υψίστης σημασίας για το ανθρώπινο δυναμικό του ιατρείου σας, εκτός από τις σπουδές και την προϋπηρεσία του;

Συγκεντρώσαμε τα στοιχεία εκείνα που δίνουν αξία στον υποψήφιο, αλλά δεν φαίνονται στο βιογραφικό του.

Η τεχνολογία, οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των ασθενών και οι εμπλουτισμένες δεξιότητες των υποψήφιων υπαλλήλων αλλάζουν τους κανόνες πρόσληψης.

Πριν κάποια χρόνια, θα δημοσιεύατε την αγγελία σας, σε κάποιο έντυπο ή στο διαδίκτυο και θα επιλέγατε τον υποψήφιο με το πιο πλούσιο βιογραφικό...

Πανεπιστημιακές σπουδές, ξένες γλώσσες και η εξοικείωση με τους υπολογιστές είναι κάποια από τα «δυνατά χαρτιά» των δυνητικών συνεργατών σας.

Όχι πια όμως!

doctors and nurses

Πλέον πρέπει να κοιτάξετε πίσω από τα τυπικά προσόντα και να δείτε τα ουσιαστικά προσόντα του συνεργάτη σας.

Είναι επικοινωνιακός, είναι καλός στις δημόσιες σχέσεις; Μπορεί να ανταπεξέλθει σε συνθήκες πίεσης;

Αν για παράδειγμα είστε γυναικολόγος και πρέπει να προσλάβετε μια μαία, καθοριστικό ρόλο θα παίξει το πόσο επικοινωνιακή είναι.

Σκεφτείτε τις έγκυες γυναίκες που έρχονται στο ιατρείο σας και το πόσες ερωτήσεις υποβάλουν;

Μια ευγενική και πρόθυμη να απαντήσει μαία θα σας γλιτώσει από πολύτιμο χρόνο, αφού θα αναλάβει και τις επικοινωνίες με τις υποψήφιες μαμάδες, θα λύνει τις απορίες και τους προβληματισμούς τους και θα λειτουργήσει και σαν ψυχαναλύτρια για τις πιο αγχωμένες από αυτές.

Κάτι που προφανώς εσείς δεν έχετε χρόνο να κάνετε...

Αντιστοίχως, αν θέλετε να προσλάβετε γραμματέα, εκτός από τα τυπικά προσόντα που πρέπει να πληροί θα πρέπει να είναι και πολύ οργανωτική.

Να κρατάει αρχείο με τους ασθενείς σας, με σημαντικές πληροφορίες αλλά και με τα αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας μαζί τους, να μπορεί να συντονίζει τα ραντεβού και να διαχειρίζεται τον χρόνο σας και βέβαια να μπορεί να κάνει ταυτόχρονα 2 ή περισσότερες δουλειές.

Να σηκώνει για παράδειγμα το τηλέφωνο και να εξυπηρετεί μια ασθενή, ενώ ταυτόχρονα εκτελεί και μια συνταγή.

Η δικιά σας γραμματέας τα κάνει αυτά;

Πάντως η τάση γενικά είναι η αναζήτηση πολυτάλαντων και ευέλικτων ανθρώπων που μπορούν να αξιοποιηθούν σε πολλούς διαφορετικούς τομείς.

Ας δούμε τους πλέον περιζήτητους υποψηφίους.

1. Αυτοί που έχουν καλή σχέση με την τεχνολογία και ψηφιακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν αρκεί όμως μόνο να συλλέγει στοιχεία, από το google analytics για παράδειγμα, σχετικά με την σελίδα σας στο facebook ή το ιατρικό σας site.

Πρέπει να ξέρει να τα «διαβάσει» και να σας δώσει λύσεις για την αύξηση της επισκεψιμότητας, την καλύτερη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης, κ.λπ.

2. Ο «καλύτερος» και ο «εξυπνότερος».

Από γιατρό σε γιατρό όμως και από εταιρεία σε εταιρεία τα κριτήρια που θα καθορίσουν τον πιο έξυπνο και τον πιο ικανό μπορεί να διαφέρουν.

3. Αυτός που μπορεί να «μαντέψει» τις ανάγκες του ασθενή-πελάτη και να του προτείνει λύσεις πριν καλά καλά συνειδητοποιήσει ο ίδιος ο ασθενής ποιο είναι το πρόβλημα.

4. Αυτοί που έχουν επικοινωνιακές δεξιότητες.

Είναι χαμογελαστοί, ψυχολογούν τον ασθενή και τον «κερδίζουν».

Κάνουν καλές δημόσιες σχέσεις, επενδύοντας στο δίκτυο επαφών τους.

Είναι αυτοί που επενδύουν στον άνθρωπο...

111

5. Αυτός που παίρνει πρωτοβουλίες, έχει κριτική σκέψη και αξιολογεί το κάθε περιστατικό ή το κάθε τηλεφώνημα, φιλτράροντάς και προωθώντας σας μόνο τα πιο σημαντικά.

Πόσες φορές δεν έχετε κουραστεί από τις συνεχείς ερωτήσεις της κοπέλας που βρίσκεται στην υποδοχή του ιατρείου σας για το τι να πει σε μια ηλικιωμένη ασθενή που παίρνει τηλέφωνο και ρωτάει συνεχώς τα ίδια και τα ίδια;

6. Αυτός που μαθαίνει εύκολα, παίρνει στοιχεία από την εμπειρία του και τα προσαρμόζει στις απαιτήσεις της κάθε νέας εργασίας.

7. Αυτός που σας ταιριάζει καλύτερα.

Οι γιατροί συνεργάζεστε στενά με το προσωπικό του ιατρείου σας.

Είναι σημαντικό συνεπώς, να επικοινωνείτε καλά μεταξύ σας και να «έχετε χημεία» για να είναι ομαλή η συνεργασία και να αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο οι παρεξηγήσεις μέσα στη ροή της ημέρας.

Την επόμενη λοιπόν φορά που θα αναζητήσετε προσωπικό για το ιατρείο σας, σκεφτείτε καλά τι από τα παραπάνω θέλετε να έχει ο μελλοντικός σας συνεργάτης και διαμορφώστε αναλόγως την αγγελία σας, αλλά και τις ερωτήσεις που θα θέσετε στην διαδικασία της συνέντευξης. Σε κάθε περίπτωση εμπιστευθείτε τη διαίσθησή σας και δεν θα χάσετε...

Δήμητρα Μαυρίδου
Assistant Editor-in-chief
www.MedicalManage.gr

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.