Αποφύγετε τις Αυξήσεις Μισθών με 3 Έξυπνους Τρόπους

Σαν εργοδότες στο ιατρείο σας, πολλές φορές έρχεστε αντιμέτωποι με μια αίτηση για αύξηση μισθού.

Πρέπει να μετράτε τα λόγια σας και να "ψυχολογείτε" τον συνομιλητή σας ώστε να μην τον αποθαρρύνετε.

Σαν ιατροί, μπορεί να συνεργάζεστε στο ιατρείο σας με υπαλλήλους ή και με επαγγελματίες υγείας και συχνά αναγκάζεστε να αρνηθείτε αυξήσεις μισθών. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε έλλειψη ρευστότητας είτε στη μείωση των καθαρών εσόδων σας .

Σαν ιατροί, μπορεί να συνεργάζεστε στο ιατρείο σας με υπαλλήλους ή και με επαγγελματίες υγείας και συχνά αναγκάζεστε να αρνηθείτε αυξήσεις μισθών.

Σαν εργοδότες, άλλο ένα επιχείρημα για να αρνηθείτε είναι ότι συχνά εκλείπει το όραμα από την πλευρά του συνεργάτη.

Όποια και να είναι η περίπτωση, σας δίνουμε την λύση για να πείτε "όχι " με τρόπο, δηλαδή χωρίς να αποθαρρύνετε τον συνεργάτη σας !

Μια λάθος συμπεριφορά από μεριά σας ,μπορεί να οδηγήσει στην πρόωρη αποχώρηση ενός καλού στοιχείου και σε ένα παγωμένο κλίμα στην ομάδα σας , ως αποτέλεσμα της απογοήτευσης και της δυσαρέσκειας του ανικανοποίητου υπαλλήλου, κάτι το οποίο σίγουρα δεν είναι επιθυμητό από εσάς.

1.Κάντε ένα βήμα πίσω για να δικαιολογήσετε την απόφασή σας

Η άρνηση σε μία αύξηση πρέπει να είναι αποτέλεσμα μιας καλά εξεταζόμενης απόφασης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει εσείς, σαν εργοδότες, μετά από αίτημα ενός συνεργάτη σας για αύξηση, να κάνετε ένα βήμα πίσω για να αναλύσετε συνολικά την κατάσταση.

Είναι καλό να προσπαθήσετε να αποστασιοποιηθείτε και να εξετάσετε με μία αντικειμενική ματιά την οικονομική κατάσταση του ιατρείου σας και τις δυνατότητες του υπαλλήλου για εξέλιξη, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι θα του πείτε.

Επομένως, προκύπτει μια σειρά ερωτημάτων που πρέπει να τεθούν πριν από οποιαδήποτε απόφαση:

  • Η κατάσταση του ιατρείου είναι υποβαθμισμένη σε τέτοιο σημείο ώστε να αρνηθείτε οποιαδήποτε αύξηση;
  • Πότε ήταν η τελευταία αύξηση ενός απασχολούμενου και ποιο ήταν το ποσό της αύξησης;
  • Πώς άλλαξαν οι απολαβές του σε σχέση με τη θέση του και την αγορά; Οι προσπάθειες, η εμπλοκή, η διαθεσιμότητα και το ομαδικό πνεύμα, δικαιολογούν την αναθεώρηση του μισθού του;
  • Η αύξηση είναι ανώτερη από αυτή που του αντιστοιχεί για την απόδοσή του και είναι στο σωστό συντελεστή;
  • Ποια είναι τα τελευταία δείγματα δουλειάς του;
  • Διατηρείται η αίσθηση του δίκαιου και της ισότητας μέσα στην ομάδα;

Ένα νέο ραντεβού λίγες μέρες αργότερα με τον εργαζόμενο θα είναι απαραίτητο, ώστε να υπάρχει χρόνος για να μπορέσετε να αναλύσετε όλα τα δεδομένα που έχετε στα χέρια σας και που θα δικαιολογήσουν την απάντησή σας.

 

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ένα νέο ραντεβού λίγες μέρες αργότερα με τον εργαζόμενο θα είναι απαραίτητο, ώστε να υπάρχει χρόνος για να μπορέσετε να αναλύσετε όλα τα δεδομένα που έχετε στα χέρια σας και που θα δικαιολογήσουν την απάντησή σας.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης συνάντησης, πρέπει να αναγνωρίσετε τα πλεονεκτήματα του υπαλλήλου, να τον ευχαριστήσετε για το έργο του, να τον κάνετε να νιώσει ότι το αίτημά του λαμβάνεται υπόψη και να τον κάνετε να καταλάβει ότι η άρνηση αφορά μόνο την άμεση αίτησή του για αύξηση κι όχι αυτόν σαν προσωπικότητα.

Πρέπει να ενεργήσετε με διαφάνεια και να εξηγήσετε τους λόγους (οικονομικούς ή μη) της απόφασής σας.

Ωστόσο, για να κατανοηθεί αυτό το πλαίσιο, πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο ως μέρος μιας αιτιολογημένης άρνησης για οικονομικούς λόγους, με συγκεκριμένα στοιχεία για την κατάσταση του ιατρείου σας.

Αντίθετα, μια ασαφής παρουσίαση επιχειρημάτων και ασαφείς απαντήσεις για την οικονομική κατάσταση του ιατρείου, θα προκαλέσουν περαιτέρω σύγχυση κι απογοήτευση στον εργαζόμενο.

Στην απάντησή σας, θα πρέπει να είστε σταθεροί και διεκδικητικοί αλλά όχι επιθετικοί.

2.Δώστε κίνητρο

Το ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αρνηθείτε μία αίτηση για αύξηση μισθού είναι αναπόφευκτο και θα πρέπει να το έχετε προβλέψει και να είστε προετοιμασμένοι.

Ο καλύτερος τρόπος να αποφύγετε τις προσαυξήσεις είναι να επενδύσετε σε μια τακτική επικοινωνία σχετικά με την εξέλιξη της οικονομικής κατάστασης του ιατρείου σας και να δίνετε στους υπαλλήλους σας κάποια αναλογικά bonus.

Είναι θεμιτό να υπάρχει στο ιατρείο μία παρακολούθηση της συχνότητας προσέλευσης των ασθενών, των μηνιαίων συνταγογραφήσεων, των προγραμματισμένων συναντήσεων και των εξόδων που έχετε συνολικά και ποιο ποσοστό είναι αυτό των καθαρών εσόδων καθώς και άλλων οικονομικών δεικτών.

Είναι θεμιτό να υπάρχει στο ιατρείο μία παρακολούθηση της συχνότητας προσέλευσης των ασθενών, των μηνιαίων συνταγογραφήσεων, των προγραμματισμένων συναντήσεων και των εξόδων που έχετε συνολικά και ποιο ποσοστό είναι αυτό των καθαρών εσόδων καθώς και άλλων οικονομικών δεικτών.

Έτσι, το παραϊατρικό προσωπικό καταρτίζεται κατάλληλα και επενδύετε στο να προλαμβάνονται οι οικονομικές εξελίξεις στο ιατρείο.

Για να παρακινήσετε έναν υπάλληλο, μπορείτε επίσης να του προτείνετε απολαβή ενός bonus,ετησίου, ατομικό ή συλλογικό, που έχει προκύψει μετά την επίτευξη ποσοτικοποιημένων στόχων, σε συνάρτηση με μία παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων απόδοσής του στους έξι μήνες.

Έτσι καταφέρνετε να δώσετε κίνητρο στον εργαζόμενο και να επιτύχετε μία αύξηση της απόδοσής του στη δουλειά, η οποία είναι αναλογική και απεγκλωβίζει τις δυνατότητες του.

Στη συνέχεια θα μπορέσετε να αποφασίσετε για την αύξηση του μισθού του .

Η δημιουργία ενός συστήματος bonus είναι ένας συγκεκαλυμμένος τρόπος αύξησης των μισθών, με το πλεονέκτημα ότι έτσι είστε σε θέση να προσαρμόσετε τα επιδόματα (bonus) ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες της εκάστοτε περιόδου.

Σε κάθε περίπτωση, ο ιατρός, σαν σωστός επαγγελματίας υγείας, δεν πρέπει ποτέ να αφήσει έναν σημαντικό συνεργάτη να φύγει αποκαρδιωμένος από το τραπέζι της διαπραγμάτευσης.

3.Ανοίξτε δρόμους για νέες προοπτικές

Μετά από την παρουσίαση των επιχειρημάτων σας, που θα βασίζονται στα μη ευνοϊκά στοιχεία προϋπολογισμού του ιατρείου σας, πρέπει να ξέρετε πώς να παρακινήσετε τον συνεργάτη σας και να του ανοίξετε έναν κόσμο καινούριων προοπτικών.

Για παράδειγμα, εάν η κατάσταση είναι δύσκολη, πρέπει να εξηγήσετε στον υπάλληλό σας το επιχειρηματικό σας πλάνο για την αντιμετώπιση της κρίσης του κλάδου και πώς εκείνος ως προσωπικό παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή την προοπτική ανάκαμψης.

Προσπαθήστε να υπάρχει συνοχή γύρω από ένα κοινό έργο σε πλαίσιο συνεργασίας, τονίζοντας πως θα είναι αυτό που θα επιτρέψει τον καθορισμό νέων μεσοπρόθεσμων ή μακροπρόθεσμων στόχων οι οποίοι, εάν επιτευχθούν, θα είναι σε θέση να ξεκλειδώσουν ένα πάγωμα μισθών.

Προσέξτε να μην υποσχεθείτε τίποτα!

Αν ο στόχος είναι να ενεργοποιηθούν ορισμένοι μοχλοί κινήτρων, έτσι ώστε να αντισταθμιστεί εν μέρει η άρνηση αύξησης, ακόμη και μετά από την άρνηση, υπάρχει πάντα ένας τρόπος για να βελτιωθεί η καθημερινή ζωή των υπαλλήλων σας και να διατηρηθεί η διάθεσή τους για εξέλιξη. Για παράδειγμα, με ικανοποίηση πολύ λιγότερο σημαντικών θεμάτων, όπως η διαμόρφωση των ωραρίων, ημέρες επιπλέον διακοπών, ρεπό μετά από έγκριση.

Σωστή Διαχείριση Απασχολούμενου Προσωπικού

 

ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ

Μόλις κερδηθεί η αύξηση, το κίνητρο για προσωπική εξέλιξη στην εργασία τείνει να χάνεται.

Μπορείτε ωστόσο να έχετε και τα δύο κάνοντας προτάσεις στους εργαζόμενους σας που στηρίζονται στο να κερδίσουν πρακτικά αυτή την αύξηση μισθού.

Ένα πολύ καλό παράδειγμα έχει να κάνει με την παρακολούθηση του ασθενή που επιθυμεί μία συγκεκριμένη φροντίδα από τον γιατρό του, όπως η αξιολόγηση της κατάστασής του και η ενημέρωσή του για την αγωγή και την αναγκαία επανεξέταση, δημιουργώντας ένα προσωπικό φάκελο ασθενή.

Τέτοιες ενέργειες που δείχνουν αφοσίωση και όραμα, σαφώς πρέπει να ανταμειφθούν καθώς προσεγγίζουν τον ασθενή με επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα δίνουν μία ανάσα στα οικονομικά του ιατρείου.

www.MedicalManage.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.