Home Διαχείριση Διερευνήστε την Ποιότητα των Υπηρεσιών σας, Θέτοντας τις Παρακάτω Ερωτήσεις:
Διερευνήστε την Ποιότητα των Υπηρεσιών σας

Διερευνήστε την Ποιότητα των Υπηρεσιών σας, Θέτοντας τις Παρακάτω Ερωτήσεις:

• Επικοινωνώ αποτελεσματικά με τους πελάτες μου;

• Εκπαιδεύω το προσωπικό μου ώστε να δείχνει στους πελάτες ενδιαφέρον για αυτούς και να βρίσκουν λύση;

• Δίνω προτεραιότητα στη μη ύπαρξη λαθών; Είναι αυτό ξεκάθαρο στο προσωπικό μου;

• Ανταμείβω το προσωπικό μου όταν εργάζεται σωστά και αποδοτικά;

• Προσφέρω κάτι επί πλέον στον πελάτη μου χωρίς χρέωση με στόχο, άμεσα ή στο μέλλον, να ξανάρθει;

• Εκπλήσσω ευχάριστα τους πελάτες μου; Για παράδειγμα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να τους ευχαριστήσω ή λειτουργώ κάνοντας αγγαρεία;

• Οι συνεργάτες μου αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών σαν ευκαιρίες για να τους εντυπωσιάσουν (δημιουργία πιστών πελατών) ή σαν ενόχληση (δημιουργία απογοητευμένων πελατών);

• Κάνω τακτική αξιολόγηση ώστε να βελτιώσω την απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών του Ιατρείου μου;

www.MedicalManage.gr 

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων