Home Διαχείριση 5 Τρόποι για να Κάνετε τη Στρατηγική των Ιατρικών σας Υπηρεσιών να Πετύχει
5 Τρόποι για να Κάνετε τη Στρατηγική των Ιατρικών σας Υπηρεσιών να Πετύχει.

5 Τρόποι για να Κάνετε τη Στρατηγική των Ιατρικών σας Υπηρεσιών να Πετύχει

Πολύ συχνά, οι γιατροί δεν πιστεύουν πως η δουλειά τους απαιτεί κάποια ιδιαίτερη στρατηγική.

Επιπλέον, δεν πιστεύουν πως οι ιατρικές υπηρεσίες που παρέχουν είναι ικανές να συνάδουν με την τρέχουσα στρατηγική τους.

Το να έχετε επιστημονικές ικανότητες είναι φυσικά πολύ καλό, αλλά μόνο και μόνο επειδή είστε ικανοί στη δουλειά σας, δεν σημαίνει ότι θα είστε και επιτυχημένοι.

Οι πρακτικές «νίκης» συχνά δεν ακολουθούν τις επικρατούσες τάσεις, αλλά ακολουθούν πέντε συνήθειες που έρχονται σε αντίθεση με τη συμβατική σοφία του να ξεπεράσουν απλά και να ανταγωνιστούν τους αντιπάλους τους.

Ακολουθούν οι πέντε στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από γιατρούς που έχουν μεγάλη επιτυχία στην παροχή των ιατρικών τους υπηρεσιών:

1. Δεσμευτείτε σε μία ταυτότητα

Οι επιτυχημένοι γιατροί στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών επικεντρώνονται σε ένα σαφές κοινό-στόχο (δηλαδή ασθενείς) και σε αυτό που τους κάνει μοναδικούς με τη συγκεκριμένη κατηγορία ασθενών.

Αποφεύγουν να κυνηγούν την ανάπτυξη σε κατηγορίες ασθενών στις οποίες δεν έχουν σαφές σημείο διαφοροποίησης.

Γίνονται πολύ ξεκάθαροι για τη στρατηγική τους θέση και χτίζουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στη στήριξη αυτής της θέσης μακροπρόθεσμα.

2. Μην παρασύρεστε από τη συγκριτική αξιολόγηση

Τα ιατρεία που κυριαρχούν στην αγορά, παρακολουθούν τι κάνουν οι ανταγωνιστές, αλλά δεν ακολουθούν τυφλά το κοπάδι.

Στην πραγματικότητα, γνωρίζουν ότι χρησιμοποιώντας τις ίδιες τεχνολογίες, ακολουθώντας τις ίδιες μεθοδολογίες και συγκρίνοντας τους ίδιους δείκτες απόδοσης με τους ανταγωνιστές τους, μπορούν απλά να οδηγηθούν σε ένα μέτριο αποτέλεσμα.

Έτσι λοιπόν, αυτό που κάνουν είναι να αναπτύσσουν μία στρατηγική νίκης που θα τους ξεχωρίσει στην κοινότητά τους (και ίσως στην ειδικότητά τους), και να οδηγήσουν τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές κινήσεις τους στα τρέχοντα έργα και την απόδοσή τους.

Το κλειδί για την αποτελεσματική στρατηγική ηγεσία είναι να καταλάβετε ποιος είναι πραγματικά ο «πυρήνας», έναντι του ποιο είναι «πλαίσιο» το οποίο περιβάλλει τον πυρήνα, όσον αφορά τις δραστηριότητές σας και τις προσφορές υπηρεσιών / τεχνολογίας.

3. Αφήστε στην άκρη ό,τι δεν έχει σημασία για να επενδύσετε σε ό,τι έχει

Υπάρχει ένα ρητό που λέει: «Πρέπει να συνεχίσεις να κλαδεύεις το τριαντάφυλλο εάν θέλεις να το δεις να ανθίζει».

Είναι εύκολο να συνεχίσετε να προσθέτετε νέες δυνατότητες (π.χ. υπηρεσίες, τεχνολογίες) στις ιατρικές σας παροχές.

Αυτό που είναι πιο ισχυρό όμως, είναι να κόψετε τα πολλά και να εστιάσετε τους πόρους σας μόνο στον μικρό αριθμό υπηρεσιών που πραγματικά έχει σημασία για την επιδίωξη της στρατηγικής σας.

Το κλειδί για την αποτελεσματική στρατηγική ηγεσία είναι να καταλάβετε ποιος είναι πραγματικά ο «πυρήνας», έναντι του ποιο είναι «πλαίσιο» το οποίο περιβάλλει τον πυρήνα, όσον αφορά τις δραστηριότητές σας και τις προσφορές υπηρεσιών / τεχνολογίας.

4. Σταματήστε τη συνεχή αναδιοργάνωση

Πολλοί είναι οι γιατροί που προσπαθούν συνεχώς να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους επανεξετάζοντας τις υπηρεσίες τους το οργανόγραμμα και τα κίνητρά τους.

Αυτή η λύση είναι πολύ σπάνια βιώσιμη. Οι επιτυχημένοι γιατροί αντιστέκονται σε συχνές αναδιοργανώσεις και, αντίθετα, θέτουν σε λειτουργία τις βασικές τους αξίες.

Χρησιμοποιούν κουλτούρα, όχι αναπροσαρμογή, για να κάνουν τη διαφορά.

5. Δεν έχει να κάνει με την ευελιξία

Τα ιατρεία που κυριαρχούν στην αγορά δεν είναι απλά «ευέλικτα», με την έννοια να ανταποκρίνονται στην εξωτερική αλλαγή όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αντίθετα, είναι «έξυπνα ευέλικτα». Ο γιατρός που τα διευθύνει, πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτος ώστε να αντιμετωπίζει τις απειλές ή να αναζητά πολλά υποσχόμενες ευκαιρίες που υποστηρίζουν το σχέδιό του, αλλά και να παραμένει πειθαρχημένος και επικεντρωμένος αρκετά, ώστε να μην καταλήξει να κυνηγά ιδέες που είναι αβάσιμες, πηγαίνοντας από τη μία ιδέα στην άλλη, χάνοντας παράλληλα την αρχική στρατηγική του πρόθεση.

Οι επιτυχημένοι γιατροί διαμορφώνουν το μέλλον τους δημιουργώντας την αλλαγή που επιθυμούν να δουν.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων