Γιατί να Αναπτύξετε Συναισθηματική Νοημοσύνη

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αποτελεσματική φροντίδα στην υγεία αφορά στην ουσιαστική σχέση ιατρού-ασθενούς, που φροντίζει και δεσμεύεται να κάνει ό, τι είναι δυνατόν για τη βελτιστοποίηση της καλής υγείας και του ευ ζην του ασθενούς.

Για τον λόγο αυτό, εάν η ιατρική αφορά στην επιστήμη, στην ικανότητα και στη φροντίδα, τότε και ο ιατρός πρέπει να φροντίζει τη δική του ευεξία και ικανοποίηση.

Ουσιαστικά, η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης συμπεριλαμβάνει ότι η κατανόηση του πως λειτουργείτε, σας βοηθά να αναγνωρίζετε, να κατανοείτε και να επιλέγετε πώς σκέφτεστε, πώς αισθάνεστε και πώς ενεργείτε.

Κατευθύνει τις αλληλεπιδράσεις σας με τους άλλους και σας οδηγεί να καταλάβετε τον εαυτό σας.

Ορίζει πώς και τι μαθαίνετε, σας επιτρέπει να ορίσετε προτεραιότητες, ενώ καθορίζει την πλειοψηφία των καθημερινών σας ενεργειών.

Η έλλειψη αυτογνωσίας είναι αυτό που περιορίζει μερικούς ανθρώπους να διαχειρίζονται τον εαυτό τους, τους άλλους ή καταστάσεις.

Η έλλειψη αυτογνωσίας είναι αυτό που περιορίζει μερικούς ανθρώπους να διαχειρίζονται τον εαυτό τους, τους άλλους ή καταστάσεις.

Συνεπώς, η αυτογνωσία θα σας βοηθήσει να φροντίσετε τον εαυτό σας, απαραίτητο για την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία σας στην τήρηση των επαγγελματικών και προσωπικών σας δεσμεύσεων.

Όσο πιο συναισθηματικά νοήμων είστε, τόσο περισσότερο είστε σε θέση να συνειδητοποιήσετε, να συνδεθείτε με άλλους και να χτίσετε σχέσεις.

Οι πιο αποτελεσματικοί ηγέτες έχουν ένα κρίσιμο κοινό χαρακτηριστικό:

Όλοι έχουν υψηλό βαθμό συναισθηματικής νοημοσύνης.

Αναμφισβήτητα, το IQ και οι τεχνικές δεξιότητες έχουν σημασία, αλλά αποτελούν μόνο τις βασικές απαιτήσεις για τις εκτελεστικές θέσεις.

Η συναισθηματική νοημοσύνη αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση της ηγεσίας.

Χωρίς αυτή, ένα άτομο μπορεί να έχει την καλύτερη εκπαίδευση στον κόσμο, ένα κοφτερό και αναλυτικό μυαλό και μια ατελείωτη προσφορά έξυπνων ιδεών, αλλά ποτέ δεν θα γίνει ηγέτης.

Οποιοσδήποτε ασχολείται με την ιατρική πρέπει να εξοικειωθεί με πέντε συνιστώσες της συναισθηματικής νοημοσύνης:

Αυτογνωσία. Η ικανότητα να αναγνωρίζει και να κατανοεί τις προσωπικές διαθέσεις και τα συναισθήματα, καθώς και να ελέγχει την επίδρασή του στους άλλους.

Η αυτογνωσία εξαρτάται από την ικανότητά του να παρακολουθεί τη συναισθηματική του κατάσταση, να εντοπίζει και να αναγνωρίζει σωστά τα συναισθήματά του.

Όσο πιο συναισθηματικά νοήμων είστε, τόσο περισσότερο είστε σε θέση να συνειδητοποιήσετε, να συνδεθείτε με άλλους και να χτίσετε σχέσεις.

Αυτορρύθμιση. Η ικανότητα να ελέγχει ή να αναπροσανατολίζει τις ενοχλητικές παρορμήσεις και τις διαθέσεις του και την τάση να σκέπτεται πριν κρίνει και πριν ενεργήσει.

Εσωτερικό κίνητρο. Να κατέχεται από πάθος για την δουλειά του, για λόγους που ξεπερνούν τα χρήματα και το status του - όπως ένα εσωτερικό όραμα για το τι είναι σημαντικό στη ζωή, η χαρά να κάνει κάτι, η περιέργεια για μάθηση, ένα έναυσμα για να ξεκινήσει μια νέα δραστηριότητα.

Ενσυναίσθηση. Η ικανότητα κατανόησης του συναισθηματικού κόσμου του άλλου.

Μια δεξιότητα να αντιμετωπίζει τους ανθρώπους σύμφωνα με τις συναισθηματικές αντιδράσεις τους, και ένα ταλέντο διαπολιτισμικής ευαισθησίας στην εξυπηρέτηση ασθενών - πελατών.

Κοινωνικές δεξιότητες. Υψηλή δεξιότητα στη διαχείριση των σχέσεων, στην οικοδόμηση δικτύων και σχέσεων, και η ικανότητα να εντοπίζει πεδία κοινού ενδιαφέροντος και να αποτελεί σημείο αναφοράς.

Ας δούμε μερικές καθημερινές συνήθειες φροντίδας του εαυτού μας, που μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τη συναισθηματική νοημοσύνη μας:

Αυτοσυγκέντρωση. Να είστε συμπονετικοί και να υποστηρίζετε τον εαυτό σας.

Χρησιμοποιήστε τον εσωτερικό διάλογο για να κατευθύνετε και να ενθαρρύνετε την ποιοτική απόδοση στα επιτεύγματα σας.

Περιορίστε την αρνητική σκέψη, την αίσθηση και την αρνητική επικοινωνία που την τροφοδοτεί.

Αυτο-λογισμός. Η ηρεμία του νου, με την ενδοσκοπική σκέψη, μπορεί να μειώσει το άγχος και να ενισχύσει την ψυχική, συναισθηματική και σωματική αποτελεσματικότητα.

Δείξτε ευγνωμοσύνη. Πάρτε μια ενεργό απόφαση να αξιοποιείτε την ευτυχία.

Προσπαθήστε να εκτιμήσετε τα απλά πράγματα στη ζωή.

Να είστε παρόντες και προσεκτικοί. Να είστε πλήρως εστιασμένοι (επίγνωση) στο τώρα (σωματικά, συναισθηματικά και διανοητικά παρόντες).

Γιατί είναι όλα αυτά σημαντικά;

Η αυτογνωσία και η φροντίδα του εαυτού σας, βοηθούν να χαλαρώσετε.

Όταν το κάνετε, καθοδηγείστε από τις αρχές της αυτοσυγκέντρωσης, της ενδοσκόπησης, της ευγνωμοσύνης και της προσοχής στο έργο σας, μαθαίνετε στους δικούς σας ρυθμό, να αναγνωρίζετε τους περιορισμούς σας και να εκτιμάτε την πρόοδό σας.

Όταν συμβεί αυτό, οι συνεργάτες μπορούν να υποστηρίξουν ο ένας τον άλλον και οι ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να εξασφαλίσουν ότι η ιατρική κοινότητα έχει τους πόρους και το περιβάλλον για να ισορροπήσει τις απαιτήσεις με τις απολαύσεις, την εργασία με το παιχνίδι και την προσωπική ζωή με την καριέρα.

www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.