Home Μάρκετινγκ Δημιουργήστε ένα Όμορφο Ιατρείο
Δημιουργήστε ένα Όμορφο Ιατρείο

Δημιουργήστε ένα Όμορφο Ιατρείο

Ζούμε στην εποχή της εικόνας, μια εικόνα είναι που δημιουργεί την πρώτη εντύπωση και τους ενδεχόμενους συνειρμούς.

Σημασία δεν έχει μόνο ποιοι είμαστε αλλά και ποιοι φαίνεται ότι είμαστε.

Καλώς ή κακώς ένας Ιατρός χαρακτηρίζεται και από την εμφάνιση του ιατρείου του που είναι πρωτίστως ο χώρος που υποδέχεται τους ασθενείς του.

Το ζητούμενο είναι ο χώρος αυτός να μην φαίνεται παραμελημένος και να μην δημιουργεί άσχημους συνειρμούς με την χαρακτηριστική μυρωδιά της «ιατρίλας».

Ένας παραμελημένος χώρος δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τους ασθενείς σας.

Ένας ιατρός που παραμελεί τον χώρο της εργασίας και της καθημερινότητάς του, θα φροντίσει άραγε ικανοποιητικά τους ασθενείς του;

Σήμερα μπορείτε να εφαρμόσετε τις συμβουλές  των ειδικών του marketingτων αισθήσεων και να μεταμορφώσετε τόσο τον χώρο του ιατρείου σας, αλλά και την ποιότητα του χρόνου αναμονής των ασθενών σας.

Φροντίστε να δημιουργήσετε μια όμορφη αίθουσα αναμονής για τους ασθενείς σας. Κάθε ασθενής επισκέπτεται τον Ιατρό επειδή έχει κάποιο πρόβλημα.

Λίγες είναι οι επισκέψεις που γίνονται για έναν προληπτικό έλεγχο ρουτίνας.

Τις περισσότερες φορές ο ασθενής έχει ένα σχετικό άγχος όταν περνάει το κατώφλι της πόρτας του Ιατρού.

Για τον λόγο αυτό ο χώρος αναμονής στο ιατρείο θα πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένος, ώστε να χαλαρώνει τον ασθενή.

Δημιουργήστε ένα καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον που θα αποπνέει ηρεμία.

Διαλέξτε προσεκτικά τα χρώματα και τον φωτισμό, τοποθετήστε αναπαυτικά καθίσματα, διακοσμήστε όμορφα τους τοίχους.

Για να κάνετε τον χώρο σας να φαίνεται πιο φιλόξενος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

Αιθέρια Έλαια

Με τα αιθέρια έλαια μπορείτε να δημιουργήσετε μια αρωματισμένη ατμόσφαιρα που θα αποπνέει φρεσκάδα και θα κάνει την παραμονή στο χώρο πιο ευχάριστη.

Απαλή Μουσική

Η μουσική μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα.

Μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στη διάθεση των ασθενών σας, να μειώσει το άγχος τους, να τους χαλαρώσει και τελικά να  κάνει τον χρόνο αναμονής να φαίνεται λίγο πιο σύντομος και να είναι λίγο πιο ευχάριστος.

Ασφαλείς επιλογές για τη μουσική του ιατρείου σας είναι η κλασική μουσική, ακόμα και σε πιο σύγχρονες ηχογραφήσεις, αλλά και οι σύγχρονοι συνθέτες σε ορχηστρική μουσική.

Μια άλλη επιλογή είναι η μουσική από χαρακτηριστικές κινηματογραφικές ταινίες, αρκεί να είναι προσεκτικά επιλεγμένη και να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα ηρεμίας και γαλήνης.

4 Συμβουλές για να Εφαρμόσετε το Marketing των Aισθήσεων στο Xώρο του Iατρείου

1. Καλλιεργήστε το Δικό σας Προφίλ Αισθήσεων

Για να κάνετε το ιατρείο σας να ξεχωρίσει, φροντίστε να δημιουργήσετε μια προσωπική και όχι τυποποιημένη ατμόσφαιρα, χρησιμοποιώντας τις μυρωδιές και τη μουσική.

Ο Ιατρός συνήθως νιώθει το ιατρείο του σαν του προέκταση του εαυτού του, θέλει ο χώρος του να είναι προσαρμοσμένος στη δική του προσωπικότητα, να έχει τη δική του αισθητική.

2. Φροντίστε τη Σωστή Δοσολογία

Προσοχή να μην το παρακάνετε.

Ο Ιατρός χρειάζεται πρώτα από όλα να αναδείξει το ρόλο του ως επιστήμονα και επαγγελματία υγείας.

Το marketing των αισθήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ατμόσφαιρα που να ηρεμεί και να αντικατοπτρίζει την έννοια της φροντίδας, της οικειότητας και της εγγύτητας.

Καλές όλες οι συμβουλές του είδους, αλλά να μην ξεχνάτε ότι χρειάζεται να προσαρμοστούν στο χώρο του ιατρείου.

Από τη διακόσμηση μέχρι τη μουσική, το άρωμα και τον φωτισμό, τίποτε δεν πρέπει να είναι κραυγαλέο ή εξεζητημένο στον δικό σας χώρο.

Τα πάντα πρέπει να αποπνέουν ηρεμία και γαλήνη, να καθησυχάζουν τον ασθενή σας.

3. Ο Σωστός Συνδυασμός

Όλο το σκηνικό που περιγράψαμε παραπάνω, με την απαλή μουσική, την ευχάριστη μυρωδιά, τον απαλό φωτισμό, είναι αναμενόμενο ότι θα πρέπει να έρχεται σε πλήρη συμφωνία με την όλη εικόνα του ιατρείου σας.

Μπορείτε να φανταστείτε μια μοσχομυριστή αίθουσα αναμονής με βρώμικο δάπεδο και φθαρμένους λερωμένος καναπέδες;

Η καθαριότητα είναι το α και το ω σε ένα ιατρείο!

Ομοίως, η απαλή και ευχάριστη μουσική που δημιουργεί την αίσθηση της ηρεμίας δεν θα έχει ιδιαίτερη επίδραση, αν ο ασθενής σας βρεθεί σε μια αίθουσα αναμονής γεμάτη κόσμο και καθυστερημένα ραντεβού ή αν δει εσάς κακοδιάθετο ή ακόμη χειρότερα εκνευρισμένο. 

Το marketing των αισθήσεων δεν λειτουργεί μόνο του ούτε μπορεί να κάνει μαγικά.

Έρχεται απλώς να συμπληρώσει και να ενισχύσει όλη την  επαγγελματική σας εικόνα και την επικοινωνία με τους ασθενείς  σας.

4. Διαφοροποιήστε την Προσέγγισή σας

«Τι όμορφος χώρος!», «Μυρίζει ωραία εδώ!», « Είναι τόσο ευχάριστα!».

Να είσαστε σίγουροι ότι η ιδιαίτερη προσοχή που έχετε δώσει στον χώρο του ιατρείου σας, θα γίνει αντιληπτή από τους ασθενείς σας και θα κατανοήσουν πόσο τους σέβεστε και τους υπολογίζετε.

Κανείς δεν θέλει να βρεθεί, μέσα στην αγωνία και το άγχος του να περιμένει σε έναν άσχημο και σκοτεινό χώρο με παλιά  έπιπλα, φθαρμένα χρώματα, ακατάλληλο φωτισμό.

Όμορφο Ιατρείο

Καλώς ή κακώς, ένας παραμελημένος χώρος αναμονής προδιαθέτει άσχημα τον ασθενή.

Για να μην κουράζεστε κι εσείς, αλλά και η επισκέπτες σας από τη μονοτονία, μπορείτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αλλάζετε τη μυρωδιά ή τη μουσική.

Μια ασφαλής επιλογή είναι να ακολουθείτε τις εποχές του χρόνου, με διαφορετικά αρώματα το χειμώνα ή το ζεστό καλοκαίρι.

Τα Χριστούγεννα μπορείτε να επιτρέψετε στον εαυτό σας αιθέρια έλαια κανέλας και πορτοκαλιού κι ένα διακριτικό χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Και κάτι τελευταίο:

Όλα τα παραπάνω είναι φυσικά συνάρτηση της ειδικότητάς σας.

Για παράδειγμα, ένας γυναικολόγος, ένας δερματολόγος ή ένας παιδίατρος έχει περισσότερα περιθώρια επιλογών στη δημιουργία «ατμόσφαιρας» στο ιατρείο του από ό,τι ένας ογκολόγος ή ένας νευροχειρουργός.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων