Home Επικοινωνία Ασθενή Η Παρακολούθηση του Ασθενή
Η Παρακολούθηση του Ασθενή

Η Παρακολούθηση του Ασθενή

• Η παρακολούθηση είναι μια κίνηση σταθερότητας και σχέσης με τον πελάτη στο μέλλον.

• Η σύνταξη και η ενημέρωση του φακέλου του πελάτη είναι απαραίτητη.

• Η δημιουργία πιστού πελατολογίου, απαιτεί αναγνώριση από τα δυο μέρη. Ας ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν.

Η άσκηση της ιατρικής μπορεί να θεωρηθεί σαν μια αλληλουχία πράξεων και γεγονότων.

Τι είναι αυτό που κάνει τον πελάτη να σας επιλέξει για αποκλειστικό ή πρωτεύοντα “φροντιστή” της υγείας του;

Όλες οι έρευνες οδηγούν σε ένα στοιχείο πρωταρχικής σημασίας: την παρακολούθηση.

Τι έννοια έχει αυτή η λέξη;

Η παρακολούθηση του ασθενή δεν είναι μόνο η παρακολούθηση της υγείας του, αλλά και η παρακολούθηση του ίδιου του ασθενή.

Έχει μια διπλή υπόσταση: τη θεραπευτική παρακολούθηση αλλά και την παρακολούθηση του σαν πελάτη για να μείνει πιστός.

Η παρακολούθηση είναι μια αλληλουχία ενεργειών για να διατηρήσουμε ενεργή μια σχέση υπηρεσίας μέσα στο χρόνο.

Ο ασθενής όταν αισθάνεται ότι ο ιατρός του τον παρακολουθεί, αισθάνεται παρόν στη ζωή του άλλου.

Στις μοντέρνες επιχειρήσεις κάνουν ολόκληρα σεμινάρια για να ανακαλύψουν τρόπους δημιουργίας σχέσεων και παρακολούθησης των πελατών τους, κρατώντας στοιχεία (Διεύθυνση, τηλέφωνα, ημερομηνίες επαφών, ιδιαιτερότητες πελατών κλπ).

Ο πελάτης του αρέσει να θυμούνται πράγματα για αυτόν. Δένεται έτσι περισσότερο με την επιχείρηση και στην περίπτωση μας με τον ιατρό του.

Ο φάκελος του πελάτη, είτε γραπτός (σπάνια πλέον), είτε στον υπολογιστή, είναι ένα απαραίτητο στοιχείο ύπαρξης του πελάτη για τον γιατρό και δεν περιέχει μόνο ιατρικά δεδομένα, αλλά και άλλα προσωπικά στοιχεία της ζωής του (πόσα παιδιά έχει, αν κάνει sports, άλλα στοιχεία από τη ζωή του …).

Με τον ίδιο σκοπό ο πελάτης έχει ανάγκη να σας γνωρίσει και αυτός σαν άνθρωπο.

Πείτε του λίγα στοιχεία της προσωπικής σας ζωής.

Όλα αυτά δημιουργούν ανθρώπινους δεσμούς και ενισχύουν την πιστότητα του!

Οι ευχαριστίες

Ευχαριστούμε έναν πελάτη σε μια επιχείρηση; Φυσικά και ναι.

Γιατί λοιπόν να μην ευχαριστήσουμε και τον πελάτη- ασθενή μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, για την υπομονή του να περιμένει στην αίθουσα αναμονής, για τη συνεργασία του.

Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται από τους περισσότερους ιατρούς, όχι γιατί είναι αγενείς, αλλά από φόβο να μην βάλουν τον εαυτό τους στο ίδιο επίπεδο με τον πελάτη τους. Είναι η ξεπερασμένη νοοτροπία του «βασιλιά- ιατρού».

Ευχαριστούμε έναν πελάτη σε μια επιχείρηση; Φυσικά και ναι.

Θυμηθείτε:

Ένας ασθενής επιλέγει να επισκεφτεί έναν συγκεκριμένο Ιατρό και όχι κάποιον άλλο για διάφορους λόγους.

Εκτός φυσικά από την φήμη του στην ειδικότητα της ιατρικής που ακολουθεί, μερικοί από αυτούς είναι οι ακόλουθοι:

• Η ποιότητα της φροντίδας και παρακολούθησης (ύπαρξη και ενημέρωση φακέλου, πληροφοριακά έντυπα, συμφωνία για την επόμενη επίσκεψη, αναγνώριση της εμπιστοσύνης του πελάτη).

• Η ποιότητα χρόνου (κλείσιμο ραντεβού σε εύλογο χρόνο και αναμονή, γρήγορη τηλεφωνική πρόσβαση σε περίπτωση προβλήματος).

• Η ποιότητα του χώρου του ιατρείου σας (προσβάσιμο, άνετο, ευχάριστο).

• Η ποιότητα της υποδοχής (ευχάριστη γραμματεία εξυπηρέτησης και ενημέρωσης για πιθανές καθυστερήσεις. Προσεγμένη φροντίδα υποδοχής, συνοδείας και αποχαιρετισμού – ευχαριστίες).

• Η προσωπικότητα του ιατρού, το ενδιαφέρον του για τον ασθενή, η ικανότητά του να θυμάται ξεχωριστά πράγματα για τον κάθε ασθενή του.

• Για τον συντονισμό της επείγουσας εξυπηρέτησης ασθενών σε περίπτωση απουσίας του.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων