Home Επικοινωνία Ασθενή Από Στόμα σε Στόμα. Η Καλύτερη Διαφήμιση για το Ιατρείο σας
Από Στόμα σε Στόμα. Η Καλύτερη Διαφήμιση για το Ιατρείο σας

Από Στόμα σε Στόμα. Η Καλύτερη Διαφήμιση για το Ιατρείο σας

Η καλή φήμη που διαδίδεται από «στόμα σε στόμα» είναι ο καλύτερος τρόπος για να αναπτύξετε την πελατεία σας στο Ιατρείο.

Και γίνεται ακόμη πιο σημαντική σήμερα, την εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπου ο κάθε πολίτης έχει «βήμα» για να εκφράσει την γνώμη του.

Επιπρόσθετα, ο Ιατρός δεν έχει τρόπο να «διαφημίσει» το Ιατρείο του, οπότε η καλή μαρτυρία των πελατών του γίνεται ακόμη πιο σημαντική.

Η φήμη σας στο στόμα των πελατών σας είναι το πιο δυνατό σας όπλο.

4 Παράγοντες που Δημιουργούν μια Θετική Φήμη

Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει στους πελάτες του Ιατρείου, τέσσερις είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη ενός Ιατρείου:

• Η γενικότερη ικανοποίηση από την επίσκεψη.

• Η ποιότητα των υπηρεσιών.

• Οι γνώσεις και οι ικανότητες του Ιατρού.

• Η εμπιστοσύνη.

Αν οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι σε όλα αυτά τα επίπεδα, τότε θα γίνουν οι καλύτεροι «διαφημιστές» του Ιατρείου σας.

Η Εποχή των Κοινωνικών Δικτύων

Ζούμε σε μια εποχή που τα social media βρίσκονται παντού και αφορούν το πιο δυναμικό κομμάτι του καταναλωτικού κοινού.

Λογαριασμό στο facebook, στο twitter και στο pinterest έχουν πια όλοι, από τους ανήσυχους έφηβους μέχρι τους κατασταλαγμένους 60άρηδες.

Ο σύγχρονος Ιατρός δεν μπορεί να παραβλέψει τη νέα πραγματικότητα.

Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα αφορά περισσότερο όλα τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία ουσιαστικά μεταφέρουν στο διαδίκτυο τις προσωπικές σχέσεις.

Γράφουμε τι μας αρέσει στο facebook και ξαφνικά η γνώμη μας είναι «διαθέσιμη» σε εκατομμύρια μάτια.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι επηρεάζονται περισσότερο από κάτι που άκουσαν από τους φίλους τους στο διαδίκτυο από οτιδήποτε άλλο.

Από Στόμα σε Στόμα. Η Καλύτερη Διαφήμιση για το Ιατρείο σας

Η μεγάλη αλλαγή βέβαια είναι οι σχέσεις που αναπτύσσονται με μεγάλη ευκολία μεταξύ αγνώστων.

Όλοι έχουν άγνωστους «φίλους» και «ακόλουθους» στα δίκτυα, τους οποίους ακολουθούν και αλληλεπιδρούν, χωρίς ουσιαστικά να τους γνωρίζουν προσωπικά.

Η αλληλεπίδραση αυτή «χτίζει» σχέσεις, με αποτέλεσμα ο χρήστης του διαδικτύου να επηρεάζεται από ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό ατόμων, αριθμός που απομακρύνεται κατά πολύ από τις προσωπικές του σχέσεις.

Οι άνθρωποι σήμερα δείχνουν εμπιστοσύνη στις πηγές του διαδικτύου –το like ενός φίλου, μια καλή ή κακή κριτική (review), ένα θετικό σχόλιο (comment) επηρεάζει πολύ τη διαμόρφωση της προσωπικής γνώμης.

Πράγματι, οι έρευνες δείχνουν ότι πάνω από το 70% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις κριτικές και τα σχόλια που διαβάζουν στις σελίδες των φίλων τους και σε εταιρικές σελίδες.

Να θυμάστε ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν δώσει μεγάλη δύναμη στη φήμη από στόμα και αν τα χειριστείτε με τον σωστό τρόπο, μπορούν να απογειώσουν τη φήμη του Ιατρείου σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων