Η μελέτη καταγράφει την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα διάφορα Μέσα, από το 2014 έως το 2017, ενώ κάνει και εκτιμήσεις για την πορεία που θα ακολουθήσει έως το 2020.
Ενδεικτικό της δυναμικής της ψηφιακής διαφήμισης είναι ότι, ενώ το 2014 απορροφούσε ποσοστό 28,3% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών, το ποσοστό αυτό αναμένεται εκτοξευθεί στο 44,9% το 2020.
Από την έρευνα του eMarketer προκύπτουν τα παρακάτω δεδομένα:
Το 2015 η διαφημιστική δαπάνη διαμορφώνονταν στο 37,7% για την τηλεοπτική διαφήμιση και στο 32,6% για το digital advertising.
Το 2016 η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 35,8% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ, μόλις μία ποσοστιαία μονάδα κάτω από την τηλεοπτική διαφήμιση (36,8%).
Το 2017, σύμφωνα με την έρευνα, τα παραπάνω δεδομένα θα ανατραπούν.
Η διαφημιστική δαπάνη σε ψηφιακά μέσα θα απορροφήσει μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής διαφημιστικής πίτας στις ΗΠΑ.
Πιο συγκεκριμένα, το digital advertising θα ξεπεράσει το μερίδιο της τηλεόρασης.
Η ψηφιακή αγορά προβλέπεται ότι θα απορροφήσει το 38,4% της διαφημιστικής δαπάνης ενώ η τηλεόραση το 35,8%.
Ανάλογα δυναμική πορεία με την ψηφιακή διαφήμιση αναμένεται να ακολουθήσει έως το 2020 και το digital advertising μέσω φορητών συσκευών.
Οι μελετητές προβλέπουν ότι το ποσοστό της ψηφιακής διαφήμισης σε φορητές συσκευές θα εκτοξευθεί στο 32,9 % του συνόλου των δαπανών για digital advertising. Το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 10,9% το 2014.