Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, οι επιχειρήσεις έχουν την επιλογή να χρησιμοποιούν είτε τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης είτε τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Ενώ και οι δύο αυτές επιλογές μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις μιας επιχείρησης, ίσως θα έπρεπε να επαναξιολογήσoυν το επιχειρηματικό μοντέλο και τις μεθόδους πωλήσεων που χρησιμοποιούν.

Γενικό VS Στοχευμένο

Μία από τις διαφορές στο μάρκετινγκ των ΜΜΕ και στο μάρκετινγκ του διαδικτύου είναι το επίπεδο εξειδίκευσης που μπορούν να επιτύχουν οι διαφημιστές.

Με το πρώτο, οι διαφημιζόμενοι στέλνουν συνήθως ένα μήνυμα σε ένα μεγάλο ακροατήριο, ταυτόχρονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστιους χαμένους πόρους, καθώς πολλοί βλέπουν μια διαφήμιση που δεν τους ενδιαφέρει ή απλά «αλλάζουν κανάλι»!

Με τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος πληκτρολογεί μια συγκεκριμένη «λέξη-κλειδί» ή στοχεύει συγκεκριμένο κοινό.

Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προϋπολογισμός
 

Μια άλλη διαφορά μεταξύ της διαδικτυακής διαφήμισης και της διαφήμισης στα ΜΜΕ είναι ο προϋπολογισμός που απαιτείται.

Στα ΜΜΕ, συνήθως, το κόστος του προϋπολογισμού είναι πολύ μεγαλύτερο. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να ξοδέψετε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ.

Από την άλλη, για μια online καμπάνια, θα μπορούσατε να αρχίσετε ρεαλιστικά με οποιοδήποτε χρηματικό ποσό.

Απόδοση στην επένδυσή σας

Όταν επενδύετε στη διαφήμιση, θέλετε να γνωρίζετε ότι θα πετύχει. Όταν χρησιμοποιείτε τα ΜΜΕ, είναι δύσκολο να μετρήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Για παράδειγμα, με μια τηλεοπτική διαφήμιση δεν μπορεί να είστε βέβαιοι εάν οι πωλήσεις αυξάνονται λόγω της διαφήμισης ή λόγω άλλων παραγόντων.

Με τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο, είναι εύκολο να ελέγχετε τις εμφανίσεις, τα «κλικ» και πόσα από αυτά οδηγούν σε μια αγορά. Αυτό σας δείχνει ακριβώς τι παίρνετε για τα χρήματα που επενδύετε.

Συμπερασματικά

Ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση έχει πολλά και συγκεκριμένα πλεονεκτήματα έναντι των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης, πολλές επιχειρήσεις λανθασμένα και με τεράστιο κόστος εξακολουθούν να βασίζονται στα ΜΜΕ για τη διαφήμισή τους.
 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.