Home Επικαιρότητα Υπερφορολόγηση και το 2018
Υπερφορολόγηση και το 2018

Υπερφορολόγηση και το 2018

Τον στόχο για την είσπραξη το 2018 συνολικών φόρων 48 δις. ευρώ όρισε το υπουργείο Οικονομικών στην ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων).

Ο στόχος οριστικοποιήθηκε με απόφαση την οποία υπέγραψε ο υπουργός Οικονομικών και προβλέπει αναλυτικά τα έσοδα ανά κατηγορία, που θα πρέπει να εισπράξει η ΑΑΔΕ.

Συγκεκριμένα, η ΑΑΔΕ θα πρέπει να φέρει στο δημόσιο ταμείο το ποσό των 48,156 δισ. ευρώ, το ποσό δηλαδή που αναγράφεται στο σκέλος των φορολογικών εσόδων του προϋπολογισμού.

Το ποσό είναι το υψηλότερο της τελευταίας διετίας και δείχνει τον βαθμό της υπεροφορολόγησης της οικονομίας, ο οποίος όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά εντείνεται.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι τα φορολογικά έσοδα που καλείται να εισπράξει η ΑΑΔΕ είναι αυξημένα κατά 951 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2017.

Η αύξηση των φορολογικών εσόδων το 2018 θα επιχειρηθεί να έρθει από την εφαρμογή 6 φοροεισπρακτικών μέτρων, τα οποία ειδικότερα θα προέλθουν από:

1. Την περικοπή φοροαπαλλαγών, όπως την κατάργηση της έκπτωσης φόρου λόγω ιατρικών και φαρμακευτικών δαπανών από τα φυσικά πρόσωπα.

2. Την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ και στα υπόλοιπα επτά νησιά.

3. Την επιβολή φόρων στα εισοδήματα από περιστασιακές μισθώσεις κατοικιών μέσω των διαδικτυακών πλατφορμών.

4. Τις αυστηρότερες προϋποθέσεις παραμονής στη ρύθμιση των 100 δόσεων, καθώς από την πρωτοχρονιά δεν προβλέπεται περίοδος χάριτος ούτε μιας ημέρας για την πληρωμή νέων φορολογικών υποχρεώσεων από όσους έχουν ήδη ρυθμίσει παλαιότερες φορολογικές οφειλές.

5. Την επιβολή φόρου διαμονής στα τουριστικά καταλύματα.

6. Την περαιτέρω αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες μέσω του υπολογισμού των εισφορών επί του αθροίσματος φορολογητέου εισοδήματος και καταβληθέντος εντός του 2017 εισφορών.

www.MedicalManage.gr 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων