7 Βήματα για να Γίνετε Καλύτερος Διευθυντής Πολυιατρείου

Συχνά στον χώρο του μάρκετινγκ, ακούμε ιστορίες για «τεμπέληδες διευθυντές πολυιατρείου», είτε από το προσωπικό, είτε από τους γιατρούς, είτε από τους ιατρικούς επισκέπτες - ακόμη και από τους ασθενείς.

Μερικές φορές, οι ιστορίες αυτές στηρίζονται σε πραγματικά και δικαιολογημένα γεγονότα, μερικές φορές όμως όχι.

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε ώστε να μην συμπεριληφθείτε στην κατηγορία του «τεμπέλη διευθυντή πολυιατρείου/κλινικής».

manager

1. Μην κλείνεστε στο γραφείο σας

Φροντίστε, να βγαίνετε συχνά έξω από το γραφείο σας.

Για να διασφαλίσετε ότι η κλινική σας λειτουργεί σωστά και ότι το προσωπικό εργάζεται επίσης σωστά, πρέπει να κυκλοφορείτε.

Βγείτε από το γραφείο σας και περπατήστε στην κλινική αρκετές φορές την ημέρα.

Η αλληλεπίδραση με το προσωπικό, τους άλλους γιατρούς και τους ασθενείς είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος πρακτικής και είναι ο μόνος τρόπος για να γνωρίζετε τι πραγματικά συμβαίνει στο ιατρικό σας κέντρο.

Σε κλινικές όπου υπάρχει χώρος, ο διευθυντής θα πρέπει να χρησιμοποιεί το γραφείο του μόνο για συνεδριάσεις και συναντήσεις με τους εργαζομένους.

2. Να απαντάτε σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα

Πρόκειται για απλούς κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς και ευγένειας.

Πολύ συχνά, μέλη του προσωπικού καταγγέλλουν ότι δεν καταφέρνουν να επικοινωνήσουν με τον διευθυντή, γεγονός που τις περισσότερες φορές είναι αλήθεια.

3. Συναντηθείτε με τους ιατρικούς επισκέπτες, ακούστε και επανεξετάστε προσεκτικά τις προτάσεις τους για την κλινική σας με τους γιατρούς.

Το πιο δύσκολο εγχείρημα και η πιο σημαντική πτυχή στην εργασία σας είναι να επανεξετάζετε τις ευκαιρίες που σας προσφέρονται.

Συχνά, χάνονται πολλές ευκαιρίες, οι οποίες είναι επωφελείς για την περίθαλψη των ασθενών και της κλινικής, που δεν εξετάζονται ποτέ, απλά και μόνο γιατί ο διευθυντής είναι πολύ απασχολημένος ή αποφεύγει τις συναντήσεις.

Το κύριο μέρος των αρμοδιοτήτων σας είναι να βρείτε τρόπους να αυξήσετε τα έσοδα της κλινικής και συγχρόνως να παρέχετε την καλύτερη φροντίδα στους ασθενείς.

Οργανώστε το ημερολόγιό σας έτσι ώστε τρεις έως πέντε ημέρες την εβδομάδα να έχετε μια συνάντηση 20 λεπτών με τους ιατρικούς επισκέπτες.

Ακολουθείστε πιστά το πρόγραμμα και δώστε τους χρόνο.

Αν ανακαλύψετε μία ευκαιρία αλλά ο ιατρικός επισκέπτης δεν είναι συνεργάσιμος, τηλεφωνείστε στην εταιρία και ζητήστε να δείτε άλλον.

4. Προωθήστε μια συγκεκριμένη πολιτική

Φροντίστε κυρίως να αποφεύγονται τα αρνητικά σχόλια και τα κουτσομπολιά μεταξύ των εργαζομένων.

mana

5. "Σηκώστε τα μανίκια"

Ο διευθυντής της κλινικής θα πρέπει να γνωρίζει πως να διαχειριστεί όλες τις εργασίες της κλινικής με αποτελεσματικότητα.

Θα πρέπει να είναι σε θέση να χειριστεί κάθε ιατρική κατάσταση σε αυτή.

Σε περίπτωση που υπάρχουν καθήκοντα τα οποία δεν γνωρίζετε, ζητείστε από το προσωπικό σας να σας εκπαιδεύσει ή φροντίστε άμεσα να βρείτε τον αρμόδιο για να ασχοληθεί με το περιστατικό.

6. Προωθείστε την πρακτική της κλινικής σας

Δικτυωθείτε με άλλους διευθυντές, ενημερωθείτε για καλές πρακτικές - τι δουλεύει και τι όχι σε άλλες κλινικές.

Αναδείξτε τις υπηρεσίες της κλινικής και τους γιατρούς σας με τα μέσα επικοινωνίας που υπάρχουν σήμερα και κερδίστε συστάσεις από άλλους γιατρούς ή από άλλες κλινικές.

7. Γίνετε το παράδειγμα

Επιδείξτε σεβασμό, σκληρή δουλειά, ευγνωμοσύνη, ευγένεια, επαγγελματισμό και ηθική.

Τηρείστε τα χρονοδιαγράμματα και αποφύγετε απρογραμμάτιστες απουσίες και να είστε σίγουροι ότι και το προσωπικό σας θα ακολουθήσει το παράδειγμά σας.

Γενικά, δεν υπάρχουν περισσότεροι τεμπέληδες διευθυντές κλινικών από τι τεμπέληδες τραπεζίτες.

Πολλές φορές κυριαρχεί η αντίληψη ότι ένας διευθυντής κλινικής δεν έχει και πολλά πράγματα να κάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας και του αρέσει να τεμπελιάζει. Φυσικά και είναι λάθος!

Είτε εργάζεστε σκληρά πίσω από μια κλειστή πόρτα είτε όχι, είστε ο ηγέτης του ιατρικού κέντρου σας.

Βγείτε από το γραφείο σας, πάρτε τα ηνία στα χέρια σας και συμπεριφερθείτε ως πραγματικός ηγέτης!

 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.