10 Κανόνες για Πετυχημένη Πρακτική στο Ιατρείο

«Τι κάνω λάθος στην πρακτική μου στο ιατρείο και δεν έχω την ίδια δουλειά με άλλους συναδέλφους μου;»

Είναι κάτι για το οποίο μπορεί να αναρωτιέστε κάθε φορά που αισθάνεστε ότι δεν έχετε αρκετή πελατεία στο ιατρείο σας.

Και καμιά φορά η απάντηση μπορεί να είναι απλή: To εν λόγω ιατρείο μπορεί να βρίσκεται σε προνομιακή θέση, με μικρό ανταγωνισμό και πολλούς δυνητικούς πελάτες.

Τι γίνεται όμως, με όσους ιατρούς δεν είχαν την τύχη να είναι σε τέτοια τοποθεσία;

Και σε αυτήν την περίπτωση η απάντηση είναι απλή: Πέτυχαν χάρη στον παραδοσιακό τρόπο.

Δούλεψαν σκληρά και επιβίωσαν σε όλες τις δύσκολες συνθήκες και τα εμπόδια που μπορεί να συνάντησαν στον δρόμο προς την επιτυχία.

Σήμερα όμως, οι συνθήκες έχουν αλλάξει και οι άλλοτε κερδοφόρες επιχειρήσεις και εδώ φυσικά ανήκουν και τα ιατρεία, έχουν προβλήματα στη λειτουργία τους και ακόμη και στη βιωσιμότητα τους, με αυξημένα έξοδα και ένα ασταθές εξωτερικό περιβάλλον.

Ας δούμε μαζί μια μικρή λίστα με κανόνες που μπορεί να σας βοηθήσουν να πάρετε τον έλεγχο στην καθημερινή πρακτική στο ιατρείο σας και να επιτύχετε ακόμα και στις πιο απαιτητικές αγορές.

1. Να Παίρνετε Σωστές Αποφάσεις: Φαίνεται εύκολο, αλλά δεν είναι.

Αφού επιβεβαιώσετε ότι η απόφασή σας είναι νόμιμη και ηθική, για να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο επιλογές ενεργειών σας, θα πρέπει να κάνετε ένα απλό τεστ.

Ποια επιλογή μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερο κέρδος, η επιλογή Α ή η επιλογή Β;

Συγκεντρώστε τα δεδομένα και αποφασίστε.

2. Μην Αποφασίζετε Μόνοι σας: Συμβουλευθείτε κάθε άτομο που μπορεί να σας δώσει την γνώμη του για την απόφασή σας.

Το να λαμβάνετε υπόψη σας τη γνώμη και άλλων συνεργατών σας ή συναδέλφων σας που μπορεί να είναι πιο έμπειροι από εσάς είναι κοινή λογική, δεδομένου ότι οι καλύτεροι ιατροί, συνήθως είναι οι χειρότεροι επιχειρηματίες.

3. Να Αγωνίζεστε Συνεχώς: Να παλεύετε καθημερινά να αυξήσετε την κερδοφορία σας χωρίς να μειώσετε την ποιότητα των υπηρεσιών σας, και να προσπαθείτε να αυξήσετε την ποιότητα χωρίς να μειώσετε τα κέρδη.

Ακόμα και στο πιο καλά ανεπτυγμένο ιατρείο, υπάρχει πάντα ένα μικρό περιθώριο για μικρές αλλαγές.

4. Να Αφήνετε Ανοιχτά πολλά Ενδεχόμενα και να Είστε Ευέλικτοι: Να σκέφτεστε δύο φορές μια απόφασή σας και σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, αν θα πρέπει παραδείγματος χάριν να απολύσετε έναν συνεργάτη σας, αν πρέπει να κάνετε μια νέα επιχειρηματική κίνηση… κ.λπ.

5. Nα Διαφοροποιείστε από τον Ανταγωνισμό: Να φροντίστε να ξεχωρίζετε με τις υπηρεσίες που προσφέρετε στον ασθενή πελάτη σας.

Φροντίστε ιδιαίτερα την ποιότητα της επικοινωνίας μαζί του και της πληροφόρησης του.

6. Να Βελτιώνετε τις σχέσεις σας: Στο τέλος κάθε χρονιάς να έχετε χτίσει καλύτερες σχέσεις συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, τόσο με ασθενείς, όσο και με προμηθευτές, συνεργάτες, πωλητές, ιατρικούς επισκέπτες, καθώς και συναδέλφους σας ιατρούς.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να συμβάλλουν σε αυτό.

7. Να Τηρείτε το Πρόγραμμα και τα Standard που Έχετε Ορίσει: Τα περισσότερα ιατρεία που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, είναι αυτά στα οποία ο ιατρός δεν είναι συνεπής ως προς τα standard οργάνωσης εργασίας και απόδοσης που έχει θέσει και συνεπώς δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για το προσωπικό του.

8. Nα Εργαστείτε Σκληρότερα, αφού Μάθετε να Εργάζεστε Εξυπνότερα: Πολλοί επιτυχημένοι ιατροί ήταν απλώς καλοί φοιτητές και όχι άριστοι, αλλά έκαναν την υπέρβαση επειδή εργάζονταν σκληρότερα και εξυπνότερα από τους συναδέλφους τους.

9. Nα Ζυγίζετε τις Ευκαιρίες: Θα πρέπει να είστε οξυδερκείς για να εντοπίσετε τις νέες ευκαιρίες.

Και είναι επίσης σημαντικό να έχετε επαρκή αποθέματα σε ανθρώπινο δυναμικό και σε κεφάλαιο για να μπορείτε να πάρετε το ρίσκο σας σε μια νέα ενέργεια , όταν χρειαστεί.

10. Να Αξιολογείτε Προσεκτικά κάθε Νέα Επαγγελματική Ευκαιρία: Να έχετε ως σημείο αναφοράς το τρέχον εισόδημά σας για να συγκρίνετε πόσο θα κοστίσει ένας νέος συνεργάτης, μια νέα υπηρεσία, κ.λπ.

Να εμπιστεύεστε περισσότερο τους αριθμούς και λιγότερο τη διαίσθησή σας.

Ελεύθερη απόδοση: Δήμητρα Μαυρίδου
Πηγή: www.pintoinc.com

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.