Ο Τέλειος Συνεργάτης του Ιατρού Πρέπει...

Να πλησιάζει τον ασθενή με διάθεση εξυπηρέτησης και παροχής κάθε βοήθειας.

Να χαιρετά εγκάρδια και πάντα με ευγένεια τους ασθενείς.

Να συμπεριφέρεται στους ασθενείς, όπως θα ήθελε να συμπεριφερθούν και στον ίδιο, όταν είναι κι εκείνος, με τη σειρά του, ασθενής.

Σε τυχόν παράπονα διαμαρτυρίας και πιθανόν φωνές και έντονους εκνευρισμούς από ασθενή, να μην αντιδικεί μαζί του, αλλά με ευγενικό τρόπο να καλεί τον ιατρό που είναι ο αρμόδιος και υπεύθυνος, για να απαντήσει θετικά στον ασθενή.

Colleague

Να έχει πάντα στο μυαλό του ότι ο εκνευρισμένος ασθενής ψάχνει για αντίπαλο να διαπληκτιστεί μαζί του και να εκτονωθεί, όπως επίσης ότι η ευγενική παραπομπή του προβλήματος στον υπεύθυνο του ιατρείου, τον καλμάρει και τον ηρεμεί.

Να φροντίζει να γνωρίζει τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου, για να εξυπηρετεί τους ασθενής που ρωτάνε.

Εάν δεν ξέρει κάτι, παρακαλεί τον ασθενή να περιμένει και φροντίζει αμέσως να μάθει, ώστε να δώσει σωστή και υπεύθυνη πληροφόρηση.

Να πιστεύει ότι ο ασθενής και η ποιοτική εξυπηρέτησή του είναι η δουλειά του.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.