3 Στρατηγικές Ανάπτυξης και Κέρδους

Υπάρχουν τρεις έννοιες, οι οποίες αν συνδυαστούν με τον σωστό και κατάλληλο τρόπο μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική ευημερία στο ιατρείο σας και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ασθενών σας για τα επόμενα χρόνια.

Ποικιλομορφία, Ποσότητα και Παρορμητικότητα

Πώς μπορούν να συνδυαστούν αυτές οι τρεις έννοιες ώστε να δημιουργήσετε μια στρατηγική ανάπτυξης και κέρδους στο ιατρείο σας;

3 Στρατηγικές Ανάπτυξης και Κέρδους

Ποικιλομορφία

Ένας τρόπος να σκεφτείτε την ποικιλομορφία είναι εξετάζοντας την προέλευση των ασθενών σας.

Συνήθως, το 50% των νέων ασθενών προέρχεται από τον κύκλο σας, από συστάσεις ασθενών σας, και ένα μικρότερο ποσοστό από καταλόγους, από ενέργειες μάρκετινγκ , από ιατρικές και από άλλες δευτερεύουσες πηγές συστάσεων.

Μια τέτοια ιατρική πρακτική έχει πολλές πηγές προέλευσης ασθενών και είναι πολύ ανθεκτική αν χάσει μία ή δύο από αυτές.

Αντιπαραθέστε αυτό με μια άλλη ιατρική πρακτική όπου οι περισσότεροι ασθενείς προέρχονται από συστάσεις λίγων φίλων π.χ. γενικών ιατρών.

Τι θα συμβεί εάν μια μέρα κάποιοι από αυτούς αντιληφθούν ότι μπορούν να έχουν καλύτερη φροντίδα ή κίνητρα από τους ανταγωνιστές σας;

Με την ίδια λογική, θα πρέπει να καλύπτετε όσον το δυνατόν περισσότερους ασφαλιστικούς παρόχους και ταμεία.

Η τοποθεσία του ιατρείου σας είναι επίσης σημαντική.

Εάν εργάζεστε, πχ σε μια περιοχή όπου η οικονομία βρίσκεται σε πτώση, θα πρέπει να λάβετε τα μέτρα σας και να μετριάσετε τα έξοδα του ιατρείου σας. Τουλάχιστον κάθε χρόνο, θα πρέπει να εξετάζετε τα κέρδη σας και να τα διαιρείτε με τις ώρες που ξοδεύετε.

Το κέρδος/ώρα θα σας κατευθύνει στα επόμενα βήματά σας, ώστε να επεκταθείτε σε περισσότερο κερδοφόρες περιοχές.

Εξετάστε τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες που προσφέρετε σήμερα. Συγκρίνετε με το προηγούμενο έτος, αναζητήστε τυχόν κενά και σημεία που μπορείτε να βελτιώσετε.

Καθώς τα έσοδα θα μειώνονται και οι φόροι θα αυξάνονται στο μέλλον, φροντίστε να δημιουργήσετε πιθανές βοηθητικές υπηρεσίες για νέο εισόδημα.

Η ποικιλομορφία είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ενισχύσει και θα επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο ιατρείο ή ιατρικό κέντρο με λιγότερες από 50 επισκέψεις το μήνα, ούτε να προσλάβετε προσωπικό τριτοβάθμιας περίθαλψης χωρίς να έχετε μια καλή βάση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης για να λειτουργήσει ως τροφοδότης.

Οι υπηρεσίες, οι ειδικοί, οι πληροφορίες και η κλινική τεχνολογία είναι βασικά απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσετε ασθενείς, αλλά κυρίως για να τους κερδίσετε και να τους κρατήσετε ως σταθερούς πελάτες.

Ποσότητα

Δεν υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία ότι η αύξηση των κερδών που έχει ένας ιατρός προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από την ατομική παραγωγικότητα. Αύξηση της παραγωγικότητας σημαίνει αύξηση των κερδών (σ.σ. σε ένα προκαθορισμένο φορολογικό καθεστώς).

Τα περισσότερα έξοδα σε ένα ιατρείο είναι σταθερά και σπάνια θα βρεθείτε εκτός προϋπολογισμού.

Είναι εύκολο λοιπόν να δείτε τι μπορεί να συμβεί αν αυξήσετε την οριακή παραγωγή σας, έστω και λίγο.

Δείτε ένα παράδειγμα.

Ας υποθέσουμε, ότι η τυπική απόδοση εσόδων ανά επίσκεψη ενός ασθενή είναι περίπου 50€ ή και παραπάνω.

Ο τυπικός γιατρός εργάζεται κατά μέσο όρο στο ιατρείο του από 3,5 έως 4,0 ημέρες την εβδομάδα, περίπου 46 έως 48 εβδομάδες το χρόνο.

Αυτό λειτουργεί σε περίπου 180 ημέρες το χρόνο.

Εάν αυτός ο γιατρός βλέπει μόνο τρεις επιπλέον ασθενείς ανά ημέρα στο ιατρείο (κάτι που δεν απαιτεί σχεδόν καμία πρόσθετη δαπάνη ή πραγματικά έντονη προσπάθεια), μπορεί να αυξήσει τις αποδοχές του περισσότερο από 25.000€ ετησίως ή κατά 35% ετησίως.

Και αυτό είναι κάτι που εξαρτάται εξ’ ολοκλήρου από εσάς για να προσελκύσετε ασθενείς.

3 Στρατηγικές Ανάπτυξης και Κέρδους 2

Παρορμητικότητα

Πολύ γιατροί δεν καταφέρνουν να φτάσουν τον στόχο τους και να επιτύχουν.

Οι περισσότεροι από αυτούς προσπαθούν να βελτιωθούν αλλάζοντας ορισμένες τακτικές αλλά συνήθως δεν τις αξιοποιούν σωστά και υπολειτουργούν.

Η πραγματικά ανθρώπινη δυσκολία είναι ότι, είναι εξαιρετικά δύσκολο να υποστηρίξουμε τις προθέσεις και τις προσπάθειες μας με καθημερινή πειθαρχία στο στόχο, για να πετύχουμε και να παραμείνουμε επιτυχημένοι.

Είναι λίγοι οι γιατροί που διαθέτουν έντονη και διαρκή αναπτυξιακή δυναμική.

Το μυστικό είναι να βρεθεί η πειθαρχία και να διατηρηθεί η «πίεση» για τη συνεχή βελτίωση.

Αν η πειθαρχία δεν είναι στοιχείο του χαρακτήρα σας, δεν είναι καθόλου κακό να ζητήσετε βοήθεια από σύμβουλους επιχειρήσεων για να αναπτύξετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επιχειρηματικό σας σχέδιο.

Οι επιλογές σας γι αυτή την εξωγενή παρορμητικότητα βρίσκονται γύρω σας.

Οι συνεργάτες σας, εντός και εκτός ιατρείου, μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμένετε σε εγρήγορση και να σας υπενθυμίζουν ότι αξίζει τον κόπο και το χρόνο σας, τις ημέρες που απογοητεύεστε.

Όλοι οι ανωτέρω 3 παράγοντες μαζί μπορούν να σας παρέχουν ασφάλεια, πληρότητα εργασίας αλλά και διαχρονική ώθηση για να αντεπεξέλθετε στις σίγουρες αλλαγές που συνεχώς θα αντιμετωπίζετε.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.