Διερευνήστε την Ποιότητα των Υπηρεσιών σας, Θέτοντας τις Παρακάτω Ερωτήσεις:

• Επικοινωνώ αποτελεσματικά με τους πελάτες μου;

• Εκπαιδεύω το προσωπικό μου ώστε να δείχνει στους πελάτες ενδιαφέρον για αυτούς και να βρίσκουν λύση;

service quality

• Δίνω προτεραιότητα στη μη ύπαρξη λαθών; Είναι αυτό ξεκάθαρο στο προσωπικό μου;

• Ανταμείβω το προσωπικό μου όταν εργάζεται σωστά και αποδοτικά;

• Προσφέρω κάτι επί πλέον στον πελάτη μου χωρίς χρέωση με στόχο, άμεσα ή στο μέλλον, να ξανάρθει;

• Εκπλήσσω ευχάριστα τους πελάτες μου; Για παράδειγμα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να τους ευχαριστήσω ή λειτουργώ κάνοντας αγγαρεία;

nsimages quality

• Οι συνεργάτες μου αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών σαν ευκαιρίες για να τους εντυπωσιάσουν (δημιουργία πιστών πελατών) ή σαν ενόχληση (δημιουργία απογοητευμένων πελατών);

• Κάνω τακτική αξιολόγηση ώστε να βελτιώσω την απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών του Ιατρείου μου;

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο medicalmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.