Home Μάρκετινγκ Επτά Μοναδικές Ιδέες για Επιτυχημένη Προώθηση της Πρακτικής σας
7 Μοναδικές Ιδέες για Επιτυχημένη Προώθηση της Πρακτικής σας

Επτά Μοναδικές Ιδέες για Επιτυχημένη Προώθηση της Πρακτικής σας

Η επιτυχία της πρακτικής σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να διατηρήσετε την επισκεψιμότητα των ασθενών σας και να κερδίσετε νέους.

Γιατί, λοιπόν, οι περισσότερες ιατρικές πρακτικές βασίζονται σε παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης για να προσεγγίσουν ασθενείς;

Είτε πρόκειται για υπηρεσίες καταλόγων, τοποθέτηση διαφημίσεων, ή μία γενική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, όταν ο καθένας κάνει το ίδιο, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει και να καινοτομήσει.

Φανταστείτε έναν ασθενή που ψάχνει για ένα νέο γιατρό, να “καταιγιστεί” με περισσότερες από 200 καταχωρήσεις ιατρών.

Χωρίς κριτήριο επιλογής γιατρού, είναι πιθανό να επιλέξει τον πρώτο γιατρό στη λίστα.

Όχι ακριβώς αυτό που θα θέλατε, αν το όνομά σας δεν βρίσκεται πρώτο στη λίστα.

Τα καλό είναι ότι ενώ οι ασθενείς προτιμούν ένα γιατρό που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, θέλουν επίσης έναν γιατρό με τον οποίο να αισθάνονται άνετα και τον οποίο εμπιστεύονται.

Έτσι, είναι σαφές ότι οι ενέργειες μάρκετινγκ θα πρέπει να σας βοηθήσουν να ξεχωρίζετε με αξιομνημόνευτο και προσιτό τρόπο, προτού οι πιθανοί ασθενείς σας αρχίσουν να διερευνούν την λίστα των 200 γιατρών.

Επίσης σημαντική είναι η ανάγκη να διατηρείτε ισχυρούς δεσμούς με τους υπάρχοντες ασθενείς σας.

Όπως και με οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα, οι υπάρχοντες ασθενείς σας είναι αυτοί που φέρνουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων σας.

Γι αυτό, οι ενέργειες μάρκετινγκ θα πρέπει να τους υπενθυμίζουν αποτελεσματικά γιατί είναι ικανοποιημένοι που σας έχουν ως γιατρό τους, οπτικό, οδοντίατρο, γυναικολόγο κ.λπ.

Τώρα, αν το σκεφτήκατε καλύτερα, θα μπορούσατε να βρείτε πολλές μοναδικές και δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ, αλλά ας ξεκινήσουμε με επτά από τις κορυφαίες τακτικές μάρκετινγκ για την ιατρική πρακτική.

Αυτές οι ιδέες μάρκετινγκ σας προσφέρoυν διαφορετικούς τρόπους για να διατηρήσετε τον ενθουσιασμό και την επισκεψιμότητα των ασθενών σας, να κερδίσετε νέους, και τελικά, να διατηρήσετε μια κερδοφόρα ιατρική επιχείρηση.

1. Μοιραστείτε Ειδήσεις για να Κρατάτε Επαφή

Σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Άμεσου Μάρκετινγκ (Direct Marketing Association), το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) και το ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο (e-newsletter) μάρκετινγκ, δημιούργησε έσοδα $25 για κάθε $1 που ξοδεύτηκε το 2013.

Αυτό είναι σπουδαίο δεδομένο από το οποίο μπορείτε να επωφεληθείτε.

Ένα σύντομο, καλογραμμένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο, που στέλνεται μία ή δύο φορές το χρόνο, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσετε επαφή με τους ασθενείς σας.

Δώστε τους την πληροφόρηση που είναι σημαντική γι αυτούς.

Μοιραστείτε τις γνώσεις σας, διατηρείστε ένα φιλικό τόνο, και μέσα σε λίγες ώρες μπορείτε να συντάξετε ένα άρθρο.

Αν είστε πολύ απασχολημένοι, μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον να γράψει και να επεξεργαστεί το ενημερωτικό δελτίο για σας.

Μερικές ιδέες περιεχομένου, περιλαμβάνουν την προώθηση των υπηρεσιών σας, τις τελευταίες καινοτομίες στο ιατρείο σας, με σχόλια νέων θετικών εμπειριών από τους ασθενείς σας, ή απαντήσεις σε τρέχοντα θέματα υγείας.

2. Γίνετε Κοινωνικός/ή

Οι άνθρωποι προτιμούν να συναλλάσσονται με εκείνους που ξέρουν και εμπιστεύονται, γι αυτό να συμμετέχετε σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες όπου πιθανοί ασθενείς μπορούν να σας συναντήσουν και να σας γνωρίσουν.

Ανεξάρτητα από το πόσο πολυάσχολοι είστε, πιθανόν να μπορείτε να συμμετέχετε σε μία εκδήλωση κάθε δύο μήνες.

Μερικές ιδέες περιλαμβάνουν συμμετοχή σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση, ομιλίες σε κοινωνικές δραστηριότητες, ή συμμετοχή σε θρησκευτικές δραστηριότητες.

Η ιδέα είναι απλά να είστε εκεί όπου, πιθανοί ασθενείς μπορούν να σας συναντήσουν και να σας γνωρίσουν.

3. Ασχοληθείτε Λίγο με το Άμεσο Ταχυδρομείο (Direct Mail)

Ναι, πιθανώς ήδη να αποστέλλετε ευχετήριες κάρτες στους ασθενείς σας, αλλά τι θα λέγατε αν τους προσφέρατε κάτι περισσότερο από απλά ένα φιλικό μήνυμα;

Γιατί να μην πάτε ένα βήμα παραπέρα και να τους προτείνετε ένα καλό λόγο για να σας επισκεφθούν ξανά;

Δεν είστε σίγουροι για το τι πρέπει να προτείνετε;

Σκεφτείτε τις ανάγκες τους.

Για παράδειγμα, ένας οπτικός θα μπορούσε να προσφέρει μια έκπτωση για φακούς ή για νέες συστάσεις.

Θα μπορούσατε να τους μιλήσετε για την τελευταία σας καινοτομία που καθιστά την επίσκεψή τους πιο άνετη.

Ακόμη και μία υπενθύμιση για μια δωρεάν προληπτική εξέταση που δικαιούνται σύμφωνα με την ασφαλιστική τους κάλυψη.

Όποιο και αν είναι το μήνυμα, συσχετείστε το με τις ανάγκες τους και προσφέρετέ τους ένα σημαντικό όφελος.

4. Συνεργαστείτε

Σκεφτείτε τη δημιουργία μίας συνεργασίας ή κοινοπραξίας με έναν άλλο πάροχο υπηρεσιών που στοχεύει στο δικό σας προφίλ ασθενών, αλλά δεν είναι άμεσος ανταγωνιστής σας.

Βρείτε ένα τρόπο ώστε όλοι να ωφεληθούν – εσείς, ο συνεργάτης σας, αλλά και οι ασθενείς σας.

Για παράδειγμα, αν είστε οδοντίατρος, θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με έναν ορθοδοντικό ή ενδοδοντολόγο ή ίσως με κάποιον που προσφέρει λεύκανση δοντιών.

Μπορείτε να στείλετε νέους ασθενείς-πελάτες στους συνεργάτες σας, ενώ αυτοί μπορούν να συστήνουν νέους ασθενείς σε εσάς.

Ακόμη μπορείτε να σκεφτείτε ότι οι ασθενείς-πελάτες που συστήνονται μπορούν να έχουν ειδική έκπτωση, αποκλειστικά μέσω αυτής της σύστασης.

Μπορείτε να στείλετε νέους ασθενείς-πελάτες στους συνεργάτες σας, ενώ αυτοί μπορούν να συστήνουν νέους ασθενείς σε εσάς.

5. Διατηρείστε μια Καλοφτιαγμένη Ιστοσελίδα, Βελτιστοποιημένη για τις Μηχανές Αναζήτησης

Όπως αναφέρθηκε ανωτέρω, οι άνθρωποι ανατρέχουν στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν πληροφορίες.

Κάθε μέρα, εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο πληκτρολογώντας λέξεις-κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Yahoo.

Εφόσον η ιστοσελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης, μπορεί να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση στην λίστα αποτελεσμάτων, με αποτέλεσμα να αυξηθεί δραματικά η στοχοθετημένη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Μόλις κάποιος βρεθεί στην ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι τον πείθετε ότι είστε ο ιατρός για τις ανάγκες του.

Παρέχετε χρήσιμες, αξιόλογες πληροφορίες, όπως πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες σας, τις πιστοποιήσεις, ή αυτό που κάνει την πρακτική σας να ξεχωρίζει.

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι επαγγελματική και ελκυστική.

Καθώς ο αριθμός των ιστοσελίδων υψηλής ποιότητας αυξάνεται, η πρακτική σας δεν επιτρέπεται πλέον να έχει κακοφτιαγμένη ιστοσελίδα.

Μία καλοφτιαγμένη ιστοσελίδα είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και για μια πρώτη καλή εντύπωση με τους πιθανούς ασθενείς σας.

6. Γράψτε Άρθρα ή Εκθέσεις και Δημοσιεύστε τα στο Διαδίκτυο Δωρεάν

Τοποθετηθείτε ως εμπειρογνώμων στον τομέα σας, χτίστε άμεσα εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στο μυαλό των νέων ασθενών σας, και ξεχωρίστε από άλλους επαγγελματίες υγείας της περιοχής σας.

Με πολλούς ιστότοπους που δημοσιεύουν άρθρα δωρεάν, μπορείτε επίσης να έχετε δωρεάν, εύκολη διαφήμιση, όταν δημοσιεύετε αυτά τα άρθρα στο διαδίκτυο ή στην ιστοσελίδα σας.

Σκεφτείτε επίσης την δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή και σε προσωπικές ιστοσελίδες, όπου παρατηρείται έντονη διαδραστικότητα.

Εκατομμύρια άνθρωποι ανατρέχουν στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν πληροφορίες, και αν τους προσφέρετε αξιόλογη πληροφόρηση, σίγουρα θα επιτύχετε την επέκταση της φήμης σας.

Επιπλέον, οι εκθέσεις και τα άρθρα συνεχίζουν να “δουλεύουν” για σας, για αρκετό διάστημα μετά την συγγραφή τους.

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το όνομά, τις πιστοποιήσεις, τη διεύθυνση του ιατρείου, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε να μπορούν να σας βρίσκουν εύκολα.

7. Δώστε τους Κάτι για να Πάρουν στο Σπίτι

Μέσα σε μία ώρα την εβδομάδα, θα μπορούσατε να γράψετε μια σειρά από σύντομες σημειώσεις για σημαντικά ιατρικά θέματα.

Όταν ένας ασθενής έχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή ερώτημα, δώστε του το προσωπικό σας σημείωμα, προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο θέμα υγείας του ασθενή.

Συμπεριλάβετε πληροφόρηση προστιθέμενης αξίας γι αυτόν/η, ώστε να το κρατήσει ως υπενθύμιση.

Επειδή αυτό δεν συνηθίζεται στους επαγγελματίες του ιατρικού τομέα, μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό μέσο οικοδόμησης μίας ισχυρότερης σχέσης με τους ασθενείς σας.

Και πάλι, θυμηθείτε να συμπεριλάβετε το όνομα, πιστοποιήσεις, καθώς και τα στοιχεία του ιατρείου σας, στο κάτω μέρος του σημειώματος.

Αν το θέμα είναι κάτι που, για παράδειγμα, αφορά τις γυναίκες μιας ορισμένης ηλικίας, συμπεριλάβετε μια σχετική υπενθύμιση, ώστε η ασθενής σας να μοιραστεί την πληροφόρηση με άλλα άτομα που θα επωφεληθούν από τη γνώση.

Ως Περίληψη…

Βρίσκοντας δημιουργικούς τρόπους για να επικοινωνήσετε με τους ασθενείς σας δεν χρειάζεται να είναι κάτι περίπλοκο ή χρονοβόρο.

Αν και όλες αυτές οι ιδέες μάρκετινγκ πιθανόν να μην απευθύνονται στην δική σας ιατρική πρακτική, ελπίζουμε να σας εμπνεύσουν για να βρείτε δικούς σας τρόπους για να κάνετε μια θετική και αξέχαστη εντύπωση στους ασθενείς σας!

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης,
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων